خانهاخبار
زمان رونمایی از تبلت جدید شیائومی مشخص شد

زمان رونمایی از تبلت جدید شیائومی مشخص شد

شیائومی امروز به طور رسمی تایید کرد که تبلت جدید این برند موسوم به شیائومی پد 6S پرو در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) معرفی خواهد شد.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک تبلت جدید به نام شیائومی پد 6S پرو است. امروز اما غول فناوری چین امروز به طور رسمی تایید کرد که این تبلت همراه با شیائومی ۱۴ اولترا در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند)‌ معرفی خواهد شد. 

علاوه بر تایید رسمی زمان رونمایی از شیائومی پد 6S پرو، شیائومی با به اشتراک‌گذاری چندین تیزر از مشخصات فنی این تبلت پرده‌برداری کرد. 

6s pad.jpg

 

تیزر شیائومی پد 6S پرو تنها طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد ولی انتظار می‌رود که این تبلت از طراحی مشابه نسل قبلی یعنی پد ۶ پرو برای پنل پشتی بهره ببرد. این تیزر همچنین تایید می‌کند که شیائومی پد 6S پرو به طور کامل با لوازم جانبی مانند صفحه کلید مغناطیسی و قلم هوشمند سازگار خواهد بود.

6s pad 1.jpg

 

شیائومی همچنین اعلام کرده که این تبلت از نمایشگر بزرگ ۱۲٫۴ اینچی ال‌سی‌دی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 3K و نسبت تصویر ۳:۲ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده شیائومی پد 6S پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه خواهد شد.

6s pad 2.jpg

 

متاسفانه هنوز حجم باتری شیائومی پد 6S پرو مشخص نشده ولی قبلا تایید شده بود که این تبلت از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی برخوردار خواهد شد. به علاوه، تبلت شیائومی با محصولات سیستم عامل HyperOS اتصال یکپارچه خواهد داشت. این دستگاه همچنین از وای‌فای ۷ پشتیبانی خواهد کرد.

طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی پد 6S پرو از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد در حالی که دوربین سلفی آن از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. خوشبختانه به نظر می‌رسد تبلت شیائومی روانه بازارهای جهانی خواهد شد چرا که شیائومی پد 6S پرو چندین گواهی مربوط به بازارهای جهانی را ثبت کرده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید