خانهاخبار
رندر‌هایی از سامسونگ گلکسی F15 فاش شدند

رندر‌هایی از سامسونگ گلکسی F15 فاش شدند

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ که ساعاتی پیش شاهد صفحه پشتیبانی از آن بودیم؛ اکنون در رندر‌هایی جدید نیز دیده شده است.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ یا همان گلکسی F15 5G که ساعاتی پیش شاهد صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت سامسونگ هند بودیم؛ اکنون در رندر‌هایی جدید نیز دیده شده است که رنگ‌بندی این محصول را به نمایش می‌گذارند. این محصول نقش جانشین گلکسی F14 را دارد که در ماه مارس ۲۰۲۳ روانه بازار شد.

sam 1.jpg

با استناد به این رندر‌ها، گلکسی F15 5G در بخش طراحی تغییرات عمده‌ای را به همراه نخواهد داشت. البته، بر خلاف نسل پیشین که از سیستم دوربین دوگانه استفاده می‌کرد؛ در این محصول شاهد سیستم دوربین سه‌گانه هستیم. این گوشی در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز در این رندر‌ها دیده شده و همانند نسل پیشین، یک ناچ قطره‌ای در بخش بالایی نمایشگر گلکسی F15 به چشم می‌خورد.

این گوشی احتمالا دارای باتری با ظرفیت ۶٫۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود و در بخش نمایشگر نیز آپگرید‌هایی را به نسبت نسل پیشین به همراه دارد. گلکسی F15 5G در ماه گذشته و با شماره مدل SM-E156B/DS، موفق به دریافت تاییدیه از سازمان BIS هند شد و اینطور که به نظر می‌رسد؛ زمان زیادی تا عرضه آن به بازار باقی نمانده است. به احتمال زیاد، این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری شباهت‌هایی با گلکسی A15 خواهد داشت.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید