خانهاخبار
جزئیاتی درباره قیمت و کانفیگ‌های شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد

جزئیاتی درباره قیمت و کانفیگ‌های شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد

به تازگی شاهد افشای اطلاعاتی جدید درباره گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا هستیم.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا که نقش پرچمدار اصلی این شرکت را خواهد داشت؛ احتمالا طی رویدادی در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) معرفی خواهد شد و شایعاتی نیز در زمینه برگزاری یک رویداد جداگانه در تاریخ ۲۲ فوریه برای عرضه این گوشی در کشور چین شنیده می‌شوند.

mi 1.jpg


به گفته یکی از افشاگران که با نام کاربری «Experience More» در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت دارد؛ شیائومی ۱۴ اولترا در بازار چین در سه نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و در سوی دیگر، نسخه‌هایی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز قابل تهیه خواهند بود.

mi 4.jpg


این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که نسخه‌ای خاص از این گوشی با بدنه تیتانیومی نیز عرضه شده که البته، تنها در کانفیگ با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱ ترابایتی به بازار راه می‌یابد. در صورت عدم افزایش قیمت در این نسل از پرچمداران شیائومی، احتمالا گران‌ترین کانفیگ این گوشی با قیمت ۷٫۲۹۹ یوآن (حدود ۱٫۰۰۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود و نسخه تیتانیومی نیز قیمتی معادل با ۸٫۰۰۰ یوآن (حدود ۱٫۱۱۰ دلار) دارد.

mi 3.jpg


با استناد به گزارشات پیشین، شیائومی ۱۴ اولترا با نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع اولد با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حاشیه‌های خمیده روانه بازار می‌شود. این گوشی که از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم استفاده می‌کند؛ احتمالا دارای حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی با استاندارد UFS 4.0 خواهد بود. این محصول سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری جدید HyperOS را به همراه داشته و دارای یک باتری ۵٫۳۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی است. 

mi 2.jpg


در بخش دوربین، احتمالا شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-900 هستیم که توسط یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری همراهی می‌شود. برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی نیز این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید