خانهاخبار
تاریخ احتمالی انتشار One UI 6.1 و Galaxy AI برای پرچمداران پیشین سامسونگ مشخص شد!

تاریخ احتمالی انتشار One UI 6.1 و Galaxy AI برای پرچمداران پیشین سامسونگ مشخص شد!

به تازگی شاهد اشاره به تاریخ احتمالی عرضه آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران قدیمی‌تر شرکت سامسونگ هستیم.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

رابط کاربری One UI 6.1 که در کنار پرچمداران امسال سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۴ معرفی شد؛ قابلیت‌های جدیدی با محوریت هوش مصنوعی را به همراه داشته که سامسونگ آنها را Galaxy AI نامیده است. این قابلیت‌ها در انحصار سری گلکسی اس ۲۴ نیستند و به پرچمداران پیشین این شرکت نیز راه خواهند یافت. به تازگی شاهد انتشار گزارشی توسط یکی از افشاگران فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X هستیم که به ادعای آن، آپدیت One UI 6.1 و Galaxy AI در ماه مارس برای سری گلکسی اس ۲۳ منتشر خواهد شد.

sam 2.jpg

در سوی دیگر، افشاگری به نام «Tarun Vats» نیز می‌گوید که آپدیت One UI 6.1 احتمالا بین ۱۱ تا ۱۳ مارس (۲۱ تا ۲۳ اسفند) یا ۱۸ تا ۲۰ مارس (۲۸ اسفند تا ۱ فروردین) برای سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ منتشر خواهد شد.

sam 1.jpg

سامسونگ هنوز به طور رسمی اشاره‌ای به اینکه کدام‌یک از قابلیت‌های Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی‌تر نیز راه می‌یابند؛ نداشته است. البته با استناد به گفته‌های پیشین این شرکت، ویژگی‌های هوش مصنوعی در بخش دوربین به پرچمداران پیشین سامسونگ اضافه می‌شوند. در هر صورت، به نظر می‌رسد که مالکین سری گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۲ و جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ این آپدیت را در هفته‌های آتی دریافت خواهند کرد.
 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید