خانهاخبار
سری شیائومی ۱۴ به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود

سری شیائومی ۱۴ به زودی روانه بازارهای جهانی می‌شود

شعبه هند برند شیائومی با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی ایکس به طور غیر مستقیم خبر از عرضه سری پرچمدار شیائومی برای بازار این کشور داده است.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

سرانجام پس از گذشت چندین ماه، به نظر می‌رسد شیائومی سرانجام عرضه سری پرچمدار خود یعنی سری شیائومی ۱۴ را برای بازارهای جهانی تایید کرده است. انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در طی ماه جاری میلادی برای بازارهای بین‌المللی معرفی شوند. 

شعبه هند برند شیائومی اخیرا تیزری را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که به همکاری غول فناوری چین با برند شرکت لایکا اشاره دارد. در حالی که در این توییت هیچ اشاره‌ای به نام سری شیائومی ۱۴ نشده است، کاملا مشخص است که این تیزر به سری پرچمدار شیائومی مربوط است. 

Xiaomi india teaser.jfif

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو که بهترین گوشی‌های حال حاضر شیائومی محسوب می‌شوند در ماه اکتبر سال گذشته میلادی برای بازار چین معرفی شدند. این گوشی‌ها به لطف سیستم دوربین پیشرفته، سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی جذاب فروش موفقی در چین داشته‌اند.

جدا از مشخصات فنی قابل توجه، سری شیائومی ۱۴ با قیمت رقابتی در بازار چین عرضه شده‌اند. در این راستا، شیائومی ۱۴ با قیمت ۵۱۵ یورویی / ۵۶۰ دلاری در بازار چین به فروش می‌رسد در حالی که شیائومی ۱۴ پرو با قیمت ۶۴۵ یورو / ۷۰۰ دلار همراه شده‌ است.

Xiaomi 14.jpg

شایان ذکر است که قیمت‌های مذکور تنها به بازار چین اختصاص دارند و پرچمدارهای شیائومی با قیمت بالاتری روانه بازارهای جهانی می‌شوند. 

متاسفانه هنوز زمان رونمایی از سری شیائومی ۱۴ مشخص نشده ولی شایعات ادعا کرده‌اند که محصولات موردانتظار شیائومی در طی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ (MWC 2024) معرفی خواهند شد. این رویداد در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید