خانهاخبار
اپل برای هفدهمین سال متوالی در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» قرار گرفت

اپل برای هفدهمین سال متوالی در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» قرار گرفت

اپل با ثباتی که در این خصوص به دست آورده، نشان داده که در همه حال کم خطاترین شرکت بوده و همواره سعی کرده تا رو به جلو حرکت کند.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲

تسلط اپل بر صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان» فورچن نشان می‌دهد که در این سال‌ها بسیار کم خطا بوده است، زیرا این غول فناوری برای هفدهمین سال متوالی است که این عنوان را از آن خود می‌کند.

اپل بالاتر از مایکروسافت قرار گرفته که جایگاه دوم را تصاحب کرده و آمازون نیز در رتبه سوم قرار جای گرفته است. هر سه شرکت برای پنجمین سال متوالی است که سه شرکت برتر در دنیا می‌شوند. نکته قابل توجه اینکه انویدیا، که تراشه‌های گرافیک آن سرورهای هوش مصنوعی مولد در سراسر جهان را تامین می‌کنند، به بالاترین رتبه خود در رتبه ۱۰ صعود کرده است.

Apple-Logo-Spotlight.jpg

فورچن شرکت‌ها را از طریق مجموعه‌ای از «ویژگی‌های کلیدی شهرت» مانند نوآوری، کیفیت مدیریت، مسئولیت اجتماعی، استفاده از دارایی‌های شرکت، سلامت مالی، کیفیت محصولات و خدمات و رقابت جهانی رتبه‌بندی می‌کند که البته باید گفت اپل در همه این بخش‌ها در صدر فهرست قرار گرفته است.

به مانند گذشته، فورچن با شریک خود «Korn Ferry» همکاری کرده تا شرکت‌های مختلف را بررسی کند.

برای انتخاب ۵۰ ستاره در دنیا، کورن فری از ۳۷۲۰ مدیر اجرایی، مدیر و تحلیل‌گر اوراق بهادار که به نظرسنجی‌های صنعت پاسخ داده بودند، خواست تا ۱۰ شرکتی را که بیشتر تحسین می‌شدند، انتخاب کنند. آن‌ها از فهرستی متشکل از شرکت‌هایی که در نظرسنجی‌های سال گذشته در رتبه ۲۵ درصد برتر بودند، به علاوه شرکت‌هایی که در ۲۰ درصد برتر صنعت خود قرار گرفتند، انتخاب کردند. البه هر کسی می‌توانست به هر شرکتی در هر صنعتی رای دهد.

اگر دوسن دارید تا رتبه‌بندی کامل تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان را مشاهده کنید، به وب سایت رسمی فورچن مراجعه کنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید