خانهاخبار
سرعت شارژ ناتینگ فون 2a مشخص شد

سرعت شارژ ناتینگ فون 2a مشخص شد

گوشی میان رده جدید شرکت ناتینگ به تازگی موفق به کسب گواهی TUV شده که حداکثر سرعت شارژ این محصول را مشخص می‌کند.

۱۴۰۲/۱۱/۹

ناتینگ یک شرکت انگلیسی است که در سال ۲۰۲۰ توسط «کارل پی»، یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس تاسیس شد. این شرکت که تا به حال دو گوشی ناتینگ فون ۱ و فون ۲ را روانه بازار کرده است؛ توانسته تا با طراحی و رابط کاربری جذاب و مینیمال محصولات خود، طرفداران بسیاری را به دست آورد.

nothing 1.jpg

در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره عرضه نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از گوشی ناتینگ فون ۲ بودیم و این شرکت احتمالا در ماه فوریه از گوشی ناتینگ فون 2a رونمایی خواهد کرد. این گوشی که شماره مدل A142 را دارد؛ به تازگی موفق به دریافت گواهی TUV شده که حداکثر سرعت شارژ آن را مشخص می‌کند. ناتینگ فون 2a همانند برادر بزرگ‌تر خود از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

با وجودی که اکثر سازندگان چینی محصولات خود را با سرعت شارژ ۸۰، ۱۰۰ یا ۱۲۰ واتی روانه بازار می‌کنند؛ بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ حداکثر سرعت شارژ ۴۵ وات را در محصولات خود ارائه می‌دهند و یکی از رقبای مستقیم این گوشی مانند پیکسل 7a نیز تنها از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

nothing 2.jpg

با استناد به شایعات، این محصول احتمالا به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ روانه بازار خواهد شد که در برابر چیپست اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ گلکسی A55 یا تنسور G2 گوگل پیکسل 7a، حرف‌های چندانی برای گفتن ندارد. البته، می‌توان روی رابط کاربری سبک و بهینه ناتینگ برای ارائه یک تجربه کاربری قابل قبول حساب کرد.

شایعات پیشین به احتمال عرضه ناتینگ فون 2a در دو نسخه با ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره می‌کنند. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.5 روانه بازار شده و تا سه سال آپدیت‌های اندروید را دریافت خواهد کرد.

nothing 3.jpg

ناتینگ فون 2a که دارای نمایشگری از نوع اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود؛ در رنگ‌های مشکی و سفید و با قیمت حدودی ۴۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. بخش عمده شایعات به احتمال معرفی این گوشی طی رویداد «Nothing to See» این شرکت در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) اشاره می‌کنند. ناتینگ همچنین قصد عرضه یک هدفون دورگردنی و یک پاوربانک را نیز در آینده نزدیک دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)