خانهاخبار
ریلمی نوت ۵۰ به طور رسمی معرفی شد

ریلمی نوت ۵۰ به طور رسمی معرفی شد

شرکت ریلمی به تازگی از گوشی اقتصادی جدید خود به نام ریلمی نوت ۵۰ رونمایی کرده است.

۳ بهمن ۱۴۰۲

شرکت ریلمی با معرفی گوشی مقرون به صرفه ریلمی نوت ۵۰، به جمع تولید کنندگانی پیوسته که سری نوت را به لاین‌آپ محصولات خود اضافه کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که طی سال ۲۰۲۴، دو گوشی دیگر در این سری نیز روانه بازار خواهند شد.

ریلمی نوت ۵۰ دارای نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، معادل با ۵۶۰ نیت است و نرخ حساسیت به لمس آن نیز به ۱۸۰ هرتز می‌رسد. در بخش بالایی نمایشگر این گوشی شاهد یک ناچ قطره‌ای-شکل هستیم که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ریلمی نوت ۵۰ را درون خود جا داده است.

realme 1.jpg

این گوشی از چیپست Unisoc T612 استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. ریلمی نوت ۵۰ با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI T Edition روانه بازار خواهد شد. در بخش پشتی این محصول، شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین کمکی QVGA هستیم که در کنار فلش LED و با چینشی مشابه آیفون‌های پرو قرار گرفته‌اند.

این گوشی همچنین گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و ذرات غبار را دریافت کرده و دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور است. ظرفیت باتری ریلمی نوت ۵۰، معادل با ۵٫۰۰۰ میلی آمپر است و پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی نیز در این محصول به چشم می‌خورد. ریلمی نوت ۵۰ در رنگ‌های آبی و مشکی و با قیمت ۶۵ دلاری روانه بازار خواهد شد. 

درباره جدیدترین گوشی مقرون به صرفه شرکت ریلمی چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این گوشی در مقایسه با سایر محصولات کمتر از ۱۰۰ دلار ارزش خرید دارد یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید