خانهاخبار
iOS 17.3 با ویژگی محافظت از دستگاه سرقت شده منتشر شد

iOS 17.3 با ویژگی محافظت از دستگاه سرقت شده منتشر شد

اپل امروز نسخه 17.3 سیستم عامل آی‌فون و آی‌پدهای خود را به‌روز کرده که ویژگی‌های خوبی در آن گنجانده شده است.

۳ بهمن ۱۴۰۲

امروز اپل iOS 17.3 و iPadOS 17.3 را برای دستگاه های پشتیبانی شده منتشر کرد. این به‌روزرسانی اکنون برای تمامی کاربران در دسترس است.

به‌روزرسانی جدید iOS ویژگی جدید محافظت از دستگاه سرقت شده را به همراه دارد. بدین معنی که اگر شخصی دستگاه شما را دزدیده باشد و همچنین رمز عبور شما را داشته باشد، این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی به ارمغان می آورد.

ios-17.3-icon.jpeg

در استفاده از محافظ دستگاه دزدیده شده، فیس آیدی یا تاچ آیدی برای دسترسی به رمزهای عبور ذخیره شده مورد نیاز است، در حالی که تغییر تنظیمات حساس مانند رمز عبور اپل آیدی یا رمز عبور دستگاه شما با لایه دیگر امنیتی محافظت می‌شود (مگر اینکه آیفون در مکان های آشنا باشد)، در این مرحله به فیس آیدی یا تاچ آیدی نیاز دارید، سپس باید یک ساعت صبر کنید و بعد از آن باید یک تایید هویت بیومتریک موفق اضافی داشته باشید.

قابلیت مذکور یکی از ویژگی‌هایی است که کاملا کارامد است و بسیار می‌تواند به کاربران کمک کننده باشد و امید می‌رود که گوگل و سازندگان دستگاه‌های اندروید هم به سرعت از آن الهام بگیرند تا چیزی شبیه این را به دستگاه‌های خود بیاورند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی امروز یک تصویر زمینه جدید اضافه می‌کند و در این نسخه اکنون اپل موزیک به شما امکان می‌دهد تا در پلی لیست‌ها با دوستان خود در کارهایی مانند افزودن واکنش‌های ایموجی به هر آهنگ همکاری کنید. ایرپلی نیز اکنون دارای پشتیبانی از هتل است که به شما امکان می‌دهد محتوا را به طور مستقیم در تلویزیون اتاق خود در هتل‌های منتخب پخش کنید؛ از طرف دیگر تشخیص تصادف نیز بهینه شده است تا از تشخیص‌های اشتباه گزارش شده که بسیار هم دردسرساز شده بود، جلوگیری شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید