خانهاخبار
ساعت جدید وان پلاس واچ ۲ احتمالا به زودی معرفی می‌شود

ساعت جدید وان پلاس واچ ۲ احتمالا به زودی معرفی می‌شود

نسل جدید ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. 

۲۹ دی ۱۴۰۲

وان پلاس ظاهرا در حال کار روی نسل جدید ساعت هوشمند خود است که احتمالا با نام وان پلاس واچ ۲ روانه بازار می‌شود. نسل اول این ساعت در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، وان پلاس واچ ۲ در رندرهای باکیفیتی دیده شد که طراحی آن را نشان می‌دادند. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برنامه زمانی رونمایی از وان پلاس واچ ۲ فاش شده که خبر از عرضه این ساعت در یک ماه آینده می‌دهد. 

Oneplus watch.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که وان پلاس واچ ۲ در طی کنگره جهانی موبایل (MWC) سال ۲۰۲۴ میلادی که در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. 

همانطور که می‌دانیم، کنگره جهانی موبایل امسال در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند)‌ آغاز می‌شود و تا ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) ادامه خواهد داشت. در حال حاضر، وان پلاس هنوز هیچ اشاره‌ای به وجود وان پلاس واچ ۲ نکرده ولی انتظار داریم که با نزدیک‌تر شدن به برگزاری کنگره جهانی موبایل، اطلاعات بیشتری از این پوشیدنی در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

Oneplus watch 1.jpg

در مقایسه با نسل قبلی، وان پلاس واچ ۲ با طراحی بهبودیافته‌ای همراه خواهد شد. این ساعت احتمالا به بدنه فلزی مجهز می‌شود و از یک برآمدگی در سمت راست خود بهره می‌برد که میزبان کلید‌های فیزیکی است. وان پلاس واچ ۲ ظاهرا در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد. 

از نظر مشخصات فنی، وان پلاس واچ ۲ از نمایشگر امولد ۱٫۴۳ اینچی دایره‌ای و تراشه قدرتمند اسنپدراگون W5 نسل یک برخوردار خواهد شد. به مانند دیگر ساعت‌های هوشمند، محصول جدید وان پلاس نیز از تمامی قابلیت‌های سلامتی بهره خواهد برد. همچنین گزارش شده که وان پلاس واچ ۲ به سیستم عامل WearOS مجهز خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید