خانهاخبار
مشخصات باتری و شارژ کیت دوربین بی‌سیم شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

مشخصات باتری و شارژ کیت دوربین بی‌سیم شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

بنابر گزارش‌ها، کیت دوربین بی‌سیم Xiaomi 14 Ultra در 3C تایید شد. همچنین، مشخصات باتری و شارژ آن نیز فاش شده است. 
 

۲۷ دی ۱۴۰۲

شیائومی، به دنبال رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام شیائومی ۱۴ اولترا (Xiaomi 14 Ultra) در بازار چین، گامی دیگر در جهت آماده‌سازی برای عرضه این دستگاه برداشته است. قبل از اعلام رسمی، گواهینامه 3C به تایید کیت دوربین بی‌سیم این شرکت پرداخته و جزئیات مهمی را اعلام کرده است.

به گزارش گواهینامه 3C، کیت دوربین بی‌سیم شیائومی ۱۴ اولترا با شماره مدل 2402CPS69C تأیید شده و توسط شرکت Lens Technology شیائومی تولید می‌شود. این کیت جانبی برای گوشی 14 Ultra طراحی شده و بهبود تجربه عکاسی کاربران را در نظر دارد.

کیت دوربین بی‌سیم شیائومی ۱۴ اولترا

تأییدیه 3C همچنین نشان می‌دهد که این کیت دوربین با شارژ ۵ ولت و یک باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه خواهد شد. از نکته‌های اعلام شده در این گواهینامه می‌توان به عدم عرضه همراه با آداپتور برق اشاره کرد.

پیشتر، گوشی شیائومی ۱۳ اولترا (Xiaomi 13 Ultra) نیز با یک کیت دوربین بی‌سیم به بازار عرضه شده بود که شامل قاب، حلقه مبدل ۶۷ میلی‌متری، دسته دوربین با دکمه شاتر داخلی و یک درپوش لنز بود. این لوازم جانبی از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کرد.

افشا مشخصات کیت دوربین بی‌سیم شیائومی ۱۴ اولترا

همچنین، نامشخص است که آیا کیت دوربین جدید شیائومی 14 Ultra در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر. اما از آنجایی که انتظار می‌رود گوشی Xiaomi 14 Ultra به طور جهانی ارائه شود، احتمالاً کیت دوربین نیز همراه این گوشی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
 



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید