خانهاخبار
اپ استور ویژن پرو رسما راه‌اندازی شد

اپ استور ویژن پرو رسما راه‌اندازی شد

در آستانه شروع پیش سفارش‌های اپل ویژن پرو، فروشگاه برنامه‌های این محصول رونمایی شده که خبر خوبی برای توسعه‌دهندگان و طرفداران محسوب می‌شود.

۲۷ دی ۱۴۰۲

حدود دو هفته قبل از عرضه ویژن پرو که از ۲ فوریه (۱۳ بهمن) آغاز می‌شود، اپل به طور رسمی فروشگاه برنامه هدست خود را معرفی کرد. با توجه به نزدیک بودن شروع استفاده از اپ استور این دستگاه، برنامه‌های موجود در اپ استور iOS به زودی قابلیت سازگاری با ویژن پرو را فهرست می‌کنند.

توسعه دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌هایی را برای ویژن پرو منتشر کنند و آن برنامه‌ها را در اپ استور ویژن پرو نشان دهند. کاربران هنوز به هدست ویژن پرو دسترسی ندارند، اما بازبینانی که دستگاه را در دسترس دارند، می‌توانند برنامه‌های شخص ثالث ایجاد شده برای این هدست را امتحان کنند.

visionos-home-screen-mt-hood.jpg

‌فروشگاه برنامه visionOS هر دو برنامه را در خود جای خواهد داد که به طور خاص برای استفاده از قابلیت‌های ویژن پرو و همچنین برنامه‌های iOS که می‌توانند روی دستگاه در حالت دوبعدی اجرا شوند، طراحی شده‌اند. برنامه‌های موجود می‌توانند بدون نیاز به هیچ اقدامی از سوی توسعه‌دهنده به ویژن پرو منتقل شوند، به این معنی که بیشتر برنامه‌ها باید در برخی ظرفیت‌ها در دسترس باشند. با این حال، توسعه‌دهندگان می‌توانند از نمایش برنامه‌هایشان انصراف دهند.

اپل از امروز با اعضای منتخب رسانه ملاقات می‌کند تا واحدهای بررسی را ارایه دهد. انتظار می‌رود بررسی‌ها در پایان ژانویه (اوایل بهمن ماه) منتشر شوند، بنابراین بازبین‌ها باید زمان کافی برای آزمایش برنامه‌ها را داشته باشند.

پیش ‌سفارش‌های ویژن پرو از جمعه پیش رو از ساعت ۵ صبح به وقت محلی آغاز می‌شود و احتمالا دستگاه‌های موجود به سرعت فروخته خواهند شد. نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل، قرار است در روز جمعه ۲ فوریه، دو هفته پس از زمان پیش‌ سفارش عرضه شود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید