خانهاخبار
مدل پورشه دیزاین آنر مجیک ۶ در راه است

مدل پورشه دیزاین آنر مجیک ۶ در راه است

آنر احتمالا در ماه مارس سال جاری میلادی از نسخه ویژه پرچمدار حال حاضر خود رونمایی خواهد کرد که به سنسور ۱ اینچی مجهز خواهد بود. 

۲۷ دی ۱۴۰۲

آنر در پایان سال گذشته میلادی اعلام کرد که یک همکاری گسترده را با برند خودروسازی آلمانی پورشه آغاز کرده است. تنها یک ماه بعد از تایید این خبر، اولین محصول همکاری مشترک آنر و پورشه روانه بازار شد که آنر مجیک V2 RSR پورشه دیزاین نام دارد و نسخه ویژه گوشی تاشو مجیک V2 محسوب می‌شود.

Magic V2.jpg

حالا اما به نظر می‌رسد آنر در فکر عرضه یک محصول دیگر با همکاری برند پورشه است که مدل ویژه گوشی پرچمدار مجیک ۶ خواهد بود.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station به تازگی اعلام کرده که آنر در ماه مارس سال جاری میلادی از گوشی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین رونمایی خواهد کرد. این گوشی موردانتظار احتمالا اولین گوشی بازار خواهد بود که به سنسور ۱ اینچی OmniVision مجهز می‌شود. 

honot.jpg

آنر مجیک V2 پورشه دیزاین

این برای دومین بار است که شایعات ادعا می‌کنند آنر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50K را سری پرچمدار مجیک ۶ استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، آنر مجیک ۶ پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OVH9000 برند OmniVision‌ بهره می‌برد که از اندازه 1/1.3 اینچی برخوردار است. 

گفته می‌شود که سنسور جدید OmniVision به عنوان رقیب اصلی سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی که در گوشی اوپو فایند X7 اولترا به کار رفته عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید