خانهاخبار
پرچمدار بعدی ویوو در دو نسخه پنل شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شود

پرچمدار بعدی ویوو در دو نسخه پنل شیشه‌ای و چرمی عرضه می‌شود

ویوو در حال توسعه یک پرچمدار پرمیوم به نام ویوو X100 پرو پلاس است که در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

۲۳ دی ۱۴۰۲

ماه گذشته میلادی، ویوو از دو پرچمدار جدید خود موسوم به ویوو X100 و ویوو X100 پرو برای بازار چین رونمایی کرد. حالا اما این برند در حال توسعه یک گوشی دیگر به نام ویوو X100 پرو پلاس است که نسخه پرمیوم سری ویوو X100 محسوب می‌شود.

در ابتدا، قرار بود که ویوو X100 پرو پلاس به عنوان عضوی از سری ویوو X100 در سال گذشته میلادی معرفی شود. با این وجود، ویوو عقیده خود را تغییر داد و تصمیم گرفت که ویوو X100 پرو پلاس را به صورت جداگانه رونمایی کرد تا توجه بیشتری به سوی این گوشی جلب شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به تازگی بخشی از جزئیات فنی ویوو X100 پرو پلاس را به اشتراک گذاشته که خبری از محصولی قدرتمند می‌دهند.

vivo.jpg

افشاگر برجسته چینی موسوم به Digital Chat Station ادعا کرده که ویوو X100 پرو پلاس با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. البته قبلا گزارشی اعلام کرده بود که گوشی ویوو در حافظه رم ۲۴ گیگابایتی نیز معرفی خواهد شد ولی حالا DCS اذعان داشته که هنوز مدرکی دال بر عرضه نسخه رم ۲۴ گیگابایتی این گوشی وجود ندارد. 

ویوو X100 پرو پلاس احتمالا در سه رنگ مشکی، آبی و زرد عرضه خواهد شد. به علاوه، ظاهرا ویوو قصد دارد که پرچمدار پرمیوم خود را در دو نسخه با پنل شیشه‌ای و چرمی روانه بازار کند. به طور دقیق‌تر، نسخه مشکی‌رنگ با پنل چرمی همراه می‌شود در حالی که دو مدل دیگر پنل شیشه‌ای خواهند داشت. 

افشاگر DCS در ادامه گزارش خود ادعا کرده که ویوو X100 پرو پلاس از درگاه USB-3.2، گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و فناوری اتصال ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی خواهد کرد. 

طبق گزارش‌های قبلی، ویوو X100 پرو پلاس از نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد و به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی با سنسور LYT-900‌ سونی، یک لنز فوق عریض و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم دیجیتالی ۲۰۰ برابری و زوم اپتیکال ۴٫۳ برابری مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X100 پرو پلاس در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید