خانهاخبار
مشخصات فنی گوشی مقاوم سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی گوشی مقاوم سامسونگ فاش شد

سامسونگ به زودی از نسل جدید گوشی‌های مقاوم خود رونمایی خواهد کرد که XCover 7 نام دارد و با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

۲۰ دی ۱۴۰۲

سری گلکسی XCover سامسونگ خانواده محصولات مقاوم این برند کره‌ای محسوب می‌شود. در این راستا، غول فناوری کره به زودی از نسل جدید سری XCover رونمایی خواهد کرد که XCover 7 نام دارد. تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون این گوشی فاش شده است. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک فروشگاه آنلاین اروپایی به تازگی گلکسی XCover 7 را در وبسایت خود لیست کرده که حاوی جزئيات فنی و برچسب قیمتی این دستگاه است.

وبسایت خبری WinFuture لیستی از یک فروشگاه آنلاین در کشور چک را به اشتراک گذشته که به گوشی گلکسی XCover 7 تعلق دارد. در این فروشگاه، گوشی جدید سامسونگ با برچسب قیمتی ۸۹۹۹ کورونای چک معادل ۳۹۹ دلار قرار گرفته است. 

XCover.jpg

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی XCover 7 از گواهی ضد آب و گرد‌وغبار IP86 و گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد که آن را به یک محصول مقاوم بدل می‌کند. تصاویر گوشی سامسونگ نشان می‌دهند که دستگاه در بخش پایین خود از پین‌های متصل‌شونده بهره می‌برد و از یک دکمه سخت‌افزاری دیگر برخوردار خواهد شد. 

قلب تپنده گلکسی XCover 7 تراشه مدیاتک MT6835V خواهد بود که ظاهرا همان تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است. این تراشه میان‌رده از نظر عملکرد پردازشی معادل تراشه‌های سری اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام به شمار می‌رود. 

گلکسی XCover 7 با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر ۶٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند. در لیست این فروشگاه هیچ اشاره‌ای به درگاه کارت حافظه microSD نشده ولی با توجه به این که نسل قبلی سری XCover با این قابلیت عرضه شده است، انتظار می‌رود گلکسی XCover 7 نیز به درگاه کارت حافظه مجهز شود.

XCover 1.jpg

گلکسی XCover 7 در پنل پشتی خود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، در پنل جلویی گوشی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه مقاوم می‌توان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی از گلکسی XCover 7 مشخص نشده ولی WinFuture ضمن نقل قول از منابع خبری اعلام کرده که این گوشی تا دو هفته دیگر معرفی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید