خانهاخبار
هواوی Enjoy 70 pro معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۰ دلاری

هواوی Enjoy 70 pro معرفی شد: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۰ دلاری

هواوی از میان‌رده جدیدی برای بازار چین رونمایی کرده که در ازای قیمتی مناسب مشخصات فنی قابل توجهی را به همراه دارد.

۱۸ دی ۱۴۰۲

پس از عرضه گوشی Enjoy 70 در ماه گذشته میلادی، هواوی امروز و به طور رسمی از نسخه پرو آن رونمایی کرده که هم اکنون برای بازار چین در دسترس قرار گرفته است. هواوی Enjoy 70 پرو علی‌رغم برچسب قیمت رقابتی و اقتصادی خود به نمایشگر بزرگ و باتری حجیمی مجهز شده که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. 

هواوی Enjoy 70 پرو در پنل پشتی خود میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بزرگی است که هواوی آن را «Star Ring» می‌نامد. دستگاه همچنین از جلای مات بهره می‌برد و در سمت راست بدنه آن نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. میان‌رده هواوی در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روانه بازار خواهد شد. 

Huawei.jpg

در پنل جلویی هواوی Enjoy 70 پرو نمایشگر حفره‌دار ۶٫۷ اینچی را مشاهده می‌کنیم که از رزلوشن تصویر فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. علی‌رغم آن که پنل گوشی از نوع ال‌سی‌دی است، هواوی ادعا کرده که Enjoy 70 پرو از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند که برای چک کردن زمان و نوتیفیکیشن‌های دریافتی کاربردی است.

قلب تپنده گوشی هواوی تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای شامل چهار هسته کورتکس A73 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد.

سخت‌افزار هواوی Enjoy 70 پرو با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این گوشی همچنین با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 4.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

huwei.jpg

انرژی موردنیاز گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای هواوی، گوشی Enjoy 70 پرو تنها در عرض ۳۰ دقیقه تا ۶۲ درصد شارژ می‌شود. 

برای تصویربرداری، هواوی Enjoy 70 پرو دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، کاربران باید از دوربین ۸ مگاپیکسلی دستگاه استفاده نمایند. از دیگر مشخصات فنی گوشی هواوی می‌توان بلوتوث نسخه ۵، وای‌فای ۵ و درگاه USB-C نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی Enjoy 70 پرو برای کانفیگ رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۴۴۹ یوآن (۲۰۵ دلار)‌ به فروش خواهد رسید. با افزایش حافظه داخلی به ۲۵۶ گیگابایت، قیمت دستگاه به ۱۶۴۹ یوآن (۲۳۵ دلار) می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید