خانهاخبار
بروزرسانی اندروید ۱۴ برای محصولات بیشتری از سامسونگ عرضه شد

بروزرسانی اندروید ۱۴ برای محصولات بیشتری از سامسونگ عرضه شد

سامسونگ به تازگی بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای گلکسی A52، گلکسی A23 4G و گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۲) عرضه کرده است. 

۱۶ دی ۱۴۰۲

سامسونگ از اواخر سال گذشته میلادی فرآیند عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای محصولات سازگار آغاز کرد. تا به امروز، اکثر گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده و همچنین اقتصادی این برند بروزرسانی مذکور را دریافت کرده‌اند. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی اندروید ۱۴ برای دیگر دستگاه‌های سامسونگ شامل گلکسی A52، گلکسی A23 4G و گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۲) در دسترس قرار گرفته که شامل بهبودها و تغییرات ظاهری مختلفی می‌شود.

A52.jpg

بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی A23 4G در حال حاضر برای کاربران دو کشور روسیه و پاناما عرضه شده و با پچ امنیتی ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی همراه شده است. 

گلکسی A52 به تازگی بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرده که از پچ امنیتی ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ بهره می‌برد. حجم این بروزرسانی برابر با ۲٫۲ گیگابایت اعلام شده است. انتظار می‌رود بروزرسانی گلکسی A52 به زودی برای دیگر مناطق نیز در دسترس قرار بگیرد. 

به مانند گلکسی A23 4G، گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۲) نیز بروزرسانی اندروید ۱۴ را با پچ امنیتی ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ دریافت کرده است. این بروزرسانی در حال حاضر برای کاربران فرانسوی و دیگر کاربران اروپایی عرضه شده ولی انتظار داریم بروزرسانی اندروید ۱۴ به زودی روانه دیگر مناطق شود. 

tab s6.jpg

شایان ذکر است که کاربران دانلود و نصب بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0، کاربران باید از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب اقدام نمایند.

بروزرسانی One UI 6.0 با ظاهر جدید پنل تنظیمات سریع همراه شده و ویجت جدید پخش‌کننده موسیقی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لاک‌اسکرین نیز از قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری بهره می‌برد. کار با برنامه دوربین نیز ساده‌تر از قبل شده و برنامه هواشناسی اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (6 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

behnamm685

۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خسته نباشید a52 4Gتا الان آپدیت اندروید ۱۴براش نیومده امکان داره که کلا براش نیاد؟؟

sambyby20

۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بروز رسانی گوشی سامسونگ m11به چه صورتی میباشد

wahidgan823

۱۴۰۲/۱۰/۱۸
مال من‌نیامده

hossinzadesina7

۱۴۰۲/۱۰/۱۷
والا یه s22ultra دارم هنوز نیومده براش

ghanbari.mehran00

۱۴۰۲/۱۰/۱۷
سلام دوستان خواهشا هر کی بروزرسانی نکرده بهتره از اون روزی من بروز کردم گوشیم هنگ میکنه

پیشنهاد سردبیر