خانهاخبار
شایعه‌ای جدید تاریخ دقیق عرضه ویژن پرو را اعلام کرد

شایعه‌ای جدید تاریخ دقیق عرضه ویژن پرو را اعلام کرد

در حالی که اپل فقط گفته که ویژن پرو را در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌کند و تاریخ دقیقی را اظهار نکرده، شایعه‌ای جدید به طور دقیق تاریخ عرضه این محصول را ذکر کرده است.

۱۳ دی ۱۴۰۲

طبق یک گزارش که از چین منتشر شده، هدست ویژن پرو اپل در هفته آخر ژانویه (اوایل بهمن ماه) عرضه خواهد شد.

این اطلاعات از وال استریت اینسایت، یک سرویس خبری سرمایه‌گذار چینی با سابقه اثبات نشده شایعات اپل به دست آمده است. این وب سایت ادعا کرده که اطلاعات انحصاری به دست آورده است که نشان می‌دهد ویژن پرو در روز شنبه ۲۷ ژانویه (۷ بهمن ۱۴۰۲) در آمریکا عرضه می‌شود. در حالی که این گزارش به وضوح می‌گوید که عرضه این دستگاه قرار است در تاریخی انجام شود که مصادف با روز شنبه در آمریکا است، این احتمال وجود دارد که وب سایت مذکور در واقع به ۲۷ ژانویه در چین اشاره داشته باشد که برابر با روز جمعه ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) در آمریکا است و تاریخ بسیار محتمل‌تری برای عرضه ویژن پرو است.

Apple-WWCD23-Vision-Pro-EyeSight.jpg

اپل هرگز هیچ یک از محصولات سخت افزاری خود را در روز شنبه عرضه نکرده است، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که هدست ویژن پرو از این قاعده مستثنی باشد. این شرکت احتمالا ترجیح می دهد محصولات خود را در روزهای هفته به بازار عرضه کند تا با ساعات کاری عادی مطابقت داشته باشد و حداکثر پوشش رسانه‌ای و واکنش بازار سهام را تضمین کند. جمعه ۲۶ ژانویه نیز به نظر می‌رسد تاریخ منطقی‌تری است زیرا اپل به طور عمده جمعه‌ها را برای عرضه دستگاه‌های جدید خود انتخاب می‌کند.

اپل از همان روز رونمایی از ویژن پرو گفت که هدست واقعیت ترکیبی‌اش اوایل امسال عرضه خواهد شد و هنوز هیچ چارچوب زمانی خاصی برای پیش خرید و عرضه این محصول اعلام نکرده است. از طرف دیگر مینگ چی کو تحلیلگر بسیار دقیق اپل نیز اخیرا گفته که انتظار دارد ویژن پرو در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه وارد بازار شود، که در واقع با گزارش امروز از چین مطابقت دارد. از سوی دیگر، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ نیز در بیان اینکه اپل قصد دارد این دستگاه را در ماه فوریه (بهمن ماه) عرضه کند، قاطع‌تر بوده است. حال باید منتظر ماند و دید که پیش‌بینی کدامیک از این منابع دقیق‌تر خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید