خانهاخبار
بازاریابی گلکسی اس ۲۴ الترا پیش از معرفی در برزیل آغاز شد!

بازاریابی گلکسی اس ۲۴ الترا پیش از معرفی در برزیل آغاز شد!

تصاویر تبلیغاتی گوشی Galaxy S24 Ultra پیش از معرفی رسمی، در کشور برزیل پخش شده است. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

احتمالا در تاریخ ۱۷ ژانویه، شاهد برگزاری رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ خواهیم بود و بر اساس گزارشات مختلف، دعوت‌نامه و پوستر رسمی این رویداد امروز در رسانه‌ها منتشر خواهد شد. اما برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی در کشور برزیل کمی زودتر و به دلیل هیجان بیشتر، سیستم بازاریابی برای گلکسی اس ۲۴ الترا را آغاز کرده و تصاویر آن را در فروشگاه‌های خود قرار داده‌اند.

این تصویر توسط شخصی با نام کاربری SARCOP در شبکه اجتماعی X انتشار یافته است که در قسمت بالایی عکس گلکسی اس ۲۴ الترا، عبارت ترجمه شده Galaxy AI اینجاست نوشته شده است. تمام اعضای خانواده Galaxy S24 شامل مدل الترا با سیستم هوش مصنوعی جدیدی عرضه خواهند شد. از آن جا که نسخه Ultra در مقایسه با مدل‌های دیگر این خانواده با آپگریدهای بیشتری همراه خواهد بود، لذا بازاریابی سریع‌تر و زودتر برای فروش آن امری کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

Galaxy-S24-Ultra-being-marketed-in-Brazil-728x547.jpg

البته بر اساس شنیده‌ها، نسخه پلاس نیز با مدل الترا نقاط اشتراک بیشتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت که از جمله آن‌ها، می‌توان به ۱۲ گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین سامسونگ قصد دارد تا آمار فروش نسخه‌های پلاس و الترا را تا حد ممکن افزایش دهد، چرا که قابلیت‌های اختصاصی مدل Ultra و مشخصات بهبود یافته مدل پلاس می‌تواند عوامل خوبی برای افزایش فروش باشد.

شخصی با نام کاربری Alvin تصویری از گلکسی اس ۲۴ الترا با یک QR Code را ارسال کرده است که با اسکن کردن آن،‌ به صفحه دیگری هدایت می‌شوید که تصویر بزرگی از این محصول را به نمایش گذاشته است. دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست، اما مشاهده تصویر بزرگ‌تر می‌تواند باعث شود تا بهتر بتوانید به بدنه تیتانیومی پرچمدار جدید سامسونگ و سایر مشخصات ظاهری آن نگاه بیندازید.

در کنار این موارد، بسیاری از جزئیات طراحی کاملا با نسخه پیشین شباهت داشته و به نظر می‌رسد که سامسونگ، قصد دارد تا از روش اپل برای طراحی آیفون‌ها نمونه‌برداری کرده و تغییرات بسیار کوچکی را در حوزه طراحی روی محصولات جدید خود اعمال کند. افرادی که اقدام به پیش خرید هر یک از اعضای خانواده اس ۲۴ کنند، مطمئنا با هدایای رایگانی نیز روبرو خواهند شد که باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ، چه گزینه‌هایی را برای این اشخاص در نظر گرفته است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید