خانهاخبار
شیائومی به طور رسمی از لوگوی HyperOS پرده برداشت

شیائومی به طور رسمی از لوگوی HyperOS پرده برداشت

خبرهای مربوط به رابط جدید شیائومی در این روزها بسیار بوده است؛ از ویژگی‌های این نرم افزار گرفته تا دستگاه‌های دریافت کننده آن، و حالا نوبت به لوگوی HyperOS رسیده است.

۷ دی ۱۴۰۲

رابط کاربری شیائومی بر پایه اندروید سال‌هاست که MIUI نامیده می‌شود، اما امسال این شرکت تصمیم گرفت که تغییری در این زمینه ایجاد کند. بنابراین در ماه اکتبر (مهر ماه) بود که لی جون مدیر عامل شیائومی،  هایپر او اس را معرفی کرد که پس از انتشار بروزرسانی‌های اندروید ۱۴، جایگزین MIUI خواهد شد. حالا که صحبت از بروزرسانی شد، باید بگوییم که عرضه جهانی HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ اکنون دیگر بسیار نزدیک به نظر می‌رسد و تحولی که شیائومی مدت‌ها از آن صحبت می‌کرد، به زودی به وقوع می‌پیوندد.

بنابراین با در نظر گرفتن تمام این موارد، امروز حساب رسمی شیائومی در اکس تصمیم گرفت از لوگوی جدید هایپر او اس رونمایی کند که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

HyperOS.jpg

از طرفی به نظر می‌رسد طرفداران این برند، بیشتر از آنکه به دنبال رونمایی از لوگوی هایپر او اس باشند، منتظر عرضه هرچه سریع‌تر آن هستند.

به هر حال باید انتظار داشت که هایپر او اس به آرامی راه خود را به تمام دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو باز کند. البته نباید انتظار داشت که در طول چند هفته شیائومی تمامی دستگاه‌های واجد شرایط خود را به این نرم افزار مجهز کند، بلکه با روالی که از این شرکت سراغ داریم، باید صحبت از ماه‌ها بکنیم!

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

mhkh.2004ir

۱۴۰۲/۱۰/۱۰
سلام من دیروز بروز کردم تغییر چندانی بر ضاهر گوشی نداشته

mhkh.2004ir

۱۴۰۲/۱۰/۱۰
سلام من دیروز بروز کردم تغییر چندانی بر ضاهر گوشی نداشته

پیشنهاد سردبیر