خانهاخبار
طراحی وان پلاس Ace 3 رسما به نمایش گذاشته شد

طراحی وان پلاس Ace 3 رسما به نمایش گذاشته شد

وان پلاس به تازگی با انتشار یک تیزر ویدئویی از طراحی نسل جدید سری Ace پرده‌برداری کرد که از شباهت این گوشی به وان پلاس ۱۱ خبر می‌دهد. 

۵ دی ۱۴۰۲

وان پلاس احتمالا در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) از نسل جدید سری Ace موسوم به وان پلاس Ace 3 رونمایی خواهد کرد. حالا در حالی که غول فناوری چین هنوز به طور رسمی زمان معرفی این گوشی را به طور رسمی اعلام نکرده است، وان پلاس امروز تیزری از وان پلاس Ace 3 را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را نشان می‌دهد. 

همانطور که در این تیزر مشخص است، وان پلاس Ace 3 در یک رنگ خاص به نام Sand Gold عرضه خواهد شد که به نظر ترکیبی از دو رنگ طلایی و خاکی است. 

Oneplus ace 3.jpg

تیزر رسمی وان پلاس همچنین طراحی پنل پشتی دستگاه را به نمایش می‌گذارد که حاوی ماژول دوربین دایره‌ای‌شکلی است که با فریم گوشی ادغام شده است. در سمت راست وان پلاس Ace 3 شاهد قرارگیری کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور هستیم در حالی که فریم سمت چپ میزبان اسلایدر هشدار است. در بخش بالایی وان پلاس Ace 3 یک میکروفون، سنسور IR Blaster و دریچه اسپیکر دیده می‌شود.

شایان ذکر است که در این تیزر طراحی پنل جلویی و نمایشگر وان پلاس Ace 3 نمایش داده نمی‌شود. از سوی دیگر، برند وان پلاس نیز در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی این گوشی نکرده است ولی به لطف شایعات قبلی، اطلاعات نسبتا کاملی را از محصول موردانتظار وان پلاس در اختیار داریم.

oneplus ace 3.png

مشخصات فنی وان پلاس Ace 3

طبق گزارش‌های غیر رسمی، گوشی جدید وان پلاس به نمایشگر خمیده ۶٫۷۸ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود که در خود سنسور اثرانگشت را جای خواهد داد. وان پلاس Ace 3 همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 روانه بازار خواهد شد. 

قلب تپنده وان پلاس Ace 3 تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و سه مدل حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برای عکاسی، وان پلاس Ace 3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس Ace 3 احتمالا با قیمت پایه ۳۲۹۹ یوآن (۴۶۰ دلار) عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که وان پلاس Ace 3 با نام تجاری وان پلاس 12R در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) و به همراه وان پلاس ۱۲ برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید