خانهاخبار
ویوو X100 پرو پلاس: دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی و زوم دیجیتالی ۲۰۰ برابری

ویوو X100 پرو پلاس: دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی و زوم دیجیتالی ۲۰۰ برابری

نسخه پرمیوم سری ویوو X100 که احتمالا سال آینده میلادی معرفی می‌شود از سیستم دوربین قدرتمندی بهره خواهد برد.

۴ دی ۱۴۰۲

چند هفته پیش ویوو از دو پرچمدار به نام‌های ویوو X100 و ویوو X100 پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کرد که گوشی‌های مبتنی بر قابلیت‌های عکاسی محسوب می‌شوند. در این راستا، گزارش شده که نسخه پرمیوم سری ویوو X100 موسوم به ویوو X100 پرو پلاس در ماه آوریل سال آینده میلادی از راه خواهد رسید. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Digital Chat Station بخشی از جزئیات فنی مربوط به سیستم دوربین ویوو X100 پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است. 

vivo.jpg

افشاگر DCS ادعا کرده که ویوو X100 پرو پلاس از سنسور تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتالی ۲۰۰ برابری پشتیبانی می‌کند. البته در حال حاضر، نمونه اولیه این گوشی با سنسور 1/1.5 اینچی آزمایش می‌شود که از زوم ۴٫۳ برابری و فاصله کانونی ۱۰۰ میلی‌متری برخوردار است. 

در پنل پشتی دستگاه شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود که سنسور پرچمدار LYT-900 سونی را در خود جای خواهد داد. این سنسور در گوشی‌هایی مانند شیائومی ۱۴ اولترا و اوپو فایند X7 اولترا نیز به کار خواهد رفت. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که ویوو X100 پرو پلاس از نمایشگر با رزولوشن 2K و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد. برای امنیت بیشتر، ویوو در گوشی پرچمدار خود از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد که از فناوری اولتراسونیک پشتیبانی می‌کند.

برای مقایسه، ویوو X100 و ویوو X100 پرو با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ روانه بازار شده‌اند. یک گزارش ادعا کرده که پرچمدار پرمیوم ویوو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید