خانهاخبار
مشخصات فنی نوا ۱۲ اولترا فاش شد: گشودگی دیافراگم متغیر و شارژ ۱۰۰ واتی

مشخصات فنی نوا ۱۲ اولترا فاش شد: گشودگی دیافراگم متغیر و شارژ ۱۰۰ واتی

به تازگی بخشی از مشخصات فنی نسخه پرمیوم سری نوا ۱۲ فاش شده که خبر از دوربینی پیشرفته و تراشه‌ای قدرتمند می‌دهند.

۴ دی ۱۴۰۲

هواوی در تاریخ ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی از نسل جدید سری نوا موسوم به سری نوا ۱۲ رونمایی خواهد کرد که شامل چهار مدل‌های به نام نوا ۱۲ لایت، نوا ۱۲، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی بخشی از مشخصات فنی نسخه پرمیوم سری نوا ۱۲ یعنی نوا ۱۲ اولترا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station امروز مشخصات فنی کلیدی هواوی نوا ۱۲ اولترا را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. این افشاگر همچنین تصویری از پنل جلویی را منتشر کرده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

nova 12.jpg

طبق این گزارش، هواوی نوا ۱۲ اولترا از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد که احتمالا از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تصویر این گوشی تایید می‌کند که نمایشگر هواوی نوا ۱۲ اولترا از چهار طرف خمیده خواهد بود که طراحی جذابی به شمار می‌رود.

تصویر پنل جلویی هواوی نوا ۱۲ اولترا همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر دستگاه میزبان ناچ کپسولی‌شکل خواهد بود که در آن دو دوربین سلفی قرار گرفته است. در این رابطه، گزارش شده که نوا ۱۲ اولترا از دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور پرتره ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری برای سیستم دوربین سلفی خود بهره خواهد برد. 

در پنل پشتی نیز هواوی نوا ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد که از سنسور 1/1.55 اینچی بهره می‌برد و همچنین از قابلیت گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کند.متاسفانه در حال حاضر جزئيات فنی دیگر دوربین‌های دستگاه مشخص نشده است. 

nova 12 1.jpg

قلب تپنده هواوی نوا ۱۲ اولترا تراشه پرچمدار Kirin 9000s خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تامین می‌شود. نسخه پرمیوم سری نوا ۱۲ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای و پرداخت هوشمند نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی نوا ۱۲ اولترا در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. روز گذشته، گزارشی ادعا کرد که این گوشی با قیمت ۵۴۹۹ یوآن (۷۷۵ دلار) در بازار چین به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید