خانهاخبار
لیست کامل مشخصات فنی سری اوپو فایند X7 لو رفت

لیست کامل مشخصات فنی سری اوپو فایند X7 لو رفت

به تازگی مشخصات فنی کلیدی نسل جدید سری پرچمدار اوپو فاش شده که خبر از دوربین‌هایی باکیفیت و سخت‌افزاری قدرتمند می‌دهند.

۱ دی ۱۴۰۲

در طی چند وقت اخیر، گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید سری پرچمدار اوپو موسوم به سری اوپو فایند X7 پرو منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند. شایعات ادعا کرده‌اند که سری فایند X7 شامل سه مدل خواهد بود که به ترتیب فایند X7، فایند X7 اولترا و فایند X7 اولترا Satellite Communication نام دارند. 

گزارش شده که برای اولین بار، اوپو امسال نسخه پرو سری فایند X7 عرضه نخواهد کرد و نسخه اولترا را جایگزین آن می‌کند. حالا به تازگی تصویری از برگه مشخصات فنی سری فایند X7 در دسترس قرار گرفته که مشخصات فنی کلیدی این سری پرچمدار را تایید می‌کند. 

FinD X7.jpg

براساس این تصویر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، اوپو فایند X7 به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد بود در حالی که مدل‌های اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهند برد. این دو تراشه به همراه حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

پنل جلویی اوپو فایند X7 میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود. از سوی دیگر، اوپو فایند X7 اولترا و نسخه ویژه آن با نمایشگر بزرگ‌تر ۶٫۸۲ اینچی با رزولوشن تصویر 2K همراه می‌شوند. 

هر سه این گوشی‌ها از پنل اولد BOE 8T با لبه‌های خمیده بهره می‌برند که که از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی و فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. 

FinD X7 1.jpg

برای تصویربرداری، اوپو فایند X7 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 و سنسور پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال استفاده خواهد کرد. 

اوپو فایند X7 اولترا نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی LYT-800 و دو سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 با زوم اپتیکال ۳ برابری و ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 با زوم اپتیکال ۶ برابری برخوردار خواهد شد. هر دو سنسور تله‌فوتو این گوشی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز بهره خواهند برد. 

هر سه مدل سری فایند X7 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته نسخه‌های اولترا شارژ ۵۰ واتی را نیز به ارمغان خواهند آورد. سری پرچمدار اوپو با ColorOS 14 روانه بازار می‌شوند. 

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند X7 اولترا و نسخه ویژه آن از مشخصات فنی مشابهی بهره می‌برند و تنها تفاوت آن به پشتیبانی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای برمی‌گردد. انتظار داریم سری فایند X7 به زودی معرفی شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید