خانهاخبار
آنر تبلت ۹ با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک معرفی شد

آنر تبلت ۹ با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک معرفی شد

آنر امروز از تبلت جدیدی رونمایی کرده که به نمایشگر با لایه ضد انعکاس مجهز شده است و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.

۱ دی ۱۴۰۲

آنر امروز در کنار رونمایی از گوشی آنر ۹۰ جی‌تی از یک تبلت به نام آنر تبلت ۹ نیز پرده‌برداری کرده که محصولی میان‌رده به شمار می‌رود. این تبلت مقرون به صرفه برای کاربری مولتی‌مدیا و تولید محتوا طراحی شده است. 

با ضخامت ۶٫۹۶ میلی‌متری و وزن ۵۵۵ گرمی، آنر تبلت ۹ دستگاهی سبک و نازک به شمار می‌رود که از بدنه فلزی بهره می‌برد. این تبلت در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری قابل سفارش خواهد بود. آنر تبلت جدید خود را در کانفیگ‌های حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌کند.

Honor 1.jpg

قلب تپنده آنر تبلت ۹ تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۶ نسل یک است که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای شامل چهار هسته کورتکس A78 و چهار هسته کورتکس A55 بهره می‌برد.

در پنل جلویی تبلت آنر شاهد نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۱۲٫۱ اینچی هستیم که از رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر آنر تبلت ۹ از لایه ضد انعکاس استفاده می‌کند که تا ۹۸ درصد از انعکاس نور محیط را از بین می‌برد. 

honor 3.jpg

همراه با این تبلت، آنر یک محافظ صفحه مشابه کاغذ را به فروش می‌رساند که Soft Light نام دارد. غول فناوری چینی ادعا کرده که این محافظ صفحه تجربه نوشتن و طراحی لذت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برنامه Honor Notes نیز حالا از قابلیت صدا به متن و تمپلیت‌های آماده برای طراحی پشتیبانی می‌کند. 

سیستم صوتی آنر تبلت ۹ شامل دو میکروفون و هشت اسپیکر است که انتظار داریم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. آنر یک الگوریتم نرم‌افزاری اختصاصی صوتی طراحی کرده که نویز محیط را در حین ضبط صدا به حداقل می‌رساند. 

Honor 2.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که آنر تبلت ۹ به باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تسک‌های نرم‌افزاری نیز توسط اندروید ۱۳ برپایه MagicOS 7.2 انجام می‌شود. 

برچسب قیمتی آنر تبلت ۹ برای کانفیگ‌های مختلف آن به قرار زیر است:

  • رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی: ۱۵۹۹ یوآن (۲۲۲ دلار)
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱۶۹۹ یوآن (۲۳۷ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی: ۱۹۹۹ یوآن‌ (۲۸۰ دلار)
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی: ۲۱۹۹ یوآن (۳۰۸ دلار)


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید