خانهاخبار
طراحی آنر ۹۰ جی‌تی در اولین تصویر رندری فاش شد

طراحی آنر ۹۰ جی‌تی در اولین تصویر رندری فاش شد

مدل جدید سری جی‌تی آنر احتمالا تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۸ آذر ۱۴۰۲

پس از معرفی و عرضه سری آنر ۱۰۰ در ماه گذشته، آنر در حال آماده‌سازی برای رونمایی از مدل‌های جدید سری جی‌تی است که آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی نام دارند. هر دوی این گوشی‌ها محصولاتی مبتنی بر قدرت و عملکرد پردازشی خواهند بود. به علاوه، ظاهرا آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی برای رقابت با گوشی‌هایی مانند ردمی K70 و ردمی K70E روانه بازار می‌شوند.

حالا به تازگی تصویری از آنر ۹۰ جی‌تی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد. این رندر حاوی طراحی پنل پشتی دستگاه است.

image

همانطور که در این تصویر مشخص است، طراحی آنر ۹۰ جی‌تی با تغییرات زیادی در مقایسه با نسل قبلی یعنی آنر ۸۰ جی‌تی همراه خواهد شد. در این راستا، گوشی جدید آنر از رنگ بنفش تیره بهره می‌برد و دو خط طلایی‌رنگ در پنل پشتی آن دیده می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد گوشی از جلای مات برخوردار خواهد شد.

در ماژول دوربین آنر ۹۰ جی‌تی سه دوربین دیده می‌شود که فلاش LED در پایین آن‌ها قرار گرفته است. ماژول دوربین همچنین مقداری برآمدگی دارد و دور آن نیز با رنگ طلایی تزئین شده است. از دیگر جزئیات طراحی دستگاه می‌توان به لبه‌های تخت پنل پشتی و گوشه‌های گرد اشاره کرد.

مشخصات فنی احتمالی آنر ۹۰ جی‌تی

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری جی‌تی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد. شایعه شده که آنر احتمالا یک نسخه از این گوشی به نام آنر ۹۰ جی‌تی پلاس را عرضه خواهد کرد که از حافظه رم ۲۴ گیگابایتی بهره می‌برد. در صورت صحت این موضوع، این گوشی به اولین دستگاه آنر بدل خواهد شد که با این مقدار حافظه رم روانه بازار می‌شود.گواهی 3C نیز تایید کرده که آنر ۹۰ جی‌تی از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی آنر ۹۰ جی‌تی هنوز فاش نشده ولی انتظار می‌رود این گوشی با قیمت رقابتی در اختیار خریداران قرار بگیرد. برای مقایسه، ردمی K70 که رقیب این گوشی محسوب می‌شود با قیمت پایه ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) به فروش می‌رسد.

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات ادعا کرده‌اند که آنر X50 جی‌تی و آنر ۹۰ جی‌تی همراه با هم و در هفته آخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید