خانهاخبار
اولین گوشی‌های آنر مجهز به رم ۲۴ گیگابایتی به زودی معرفی می‌شوند

اولین گوشی‌های آنر مجهز به رم ۲۴ گیگابایتی به زودی معرفی می‌شوند

نسل جدید مدل‌های سری جی‌تی اولین گوشی‌های برند آنر با رم ۲۴ گیگابایتی خواهند بود.
۱۶ آذر ۱۴۰۲

در نیمه دوم سال گذشته میلادی، آنر از اولین مدل سری جی‌تی موسوم به آنر X40 جی‌تی رونمایی کرد و پس از عرضه این گوشی، آنر ۸۰ جی‌تی را روانه بازار کرد. حالا به نظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد به زودی از نسل جدید خانواده سری جی‌تی پرده‌برداری کند. در این رابطه، یک مقام ارشد برند آنر تایید کرده که گوشی‌های جدید سری جی‌تی به زودی معرفی خواهند شد.

طبق گزارش‌های قبلی، نسل جدید سری جی‌تی شامل دو مدل به نام‌های آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی خواهد بود. به علاوه، گزارش شده که این گوشی‌ها با تمرکز ویژه بر عملکرد و قدرت پردازشی روانه بازار خواهند شد.

image

آنر ۸۰ جی‌تی

در حال حاضر، اطلاعات اندکی پیرامون گوشی‌های موردانتظار آنر فاش شده ولی حالا امروز افشاگری شناخته‌شده بخشی از مشخصات فنی آنر ۹۰ جی‌تی و X50 جی‌تی را به اشتراک گذاشته است.

طبق ادعای افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station، گوشی‌های آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی با حافظه رم ۲۴ گیگابایتی معرفی خواهند شد. در صورت صحت این موضوع، این دو گوشی به اولین محصولات برند آنر بدل می‌شوند که با این ظرفیت از حافظه رم روانه بازار می‌شوند. به علاوه، این افشاگر ادعا کرده که دوربین اصلی یکی از این گوشی‌ها از لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد.

افشاگر DCS در ادامه گزارش خود اذعان داشته که آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی به سه تراشه مختلف و نمایشگر باکیفیت مجهز خواهند شد. در این راستا، به نظر می‌رسد یکی از این گوشی‌ها در یک نسخه دیگر با تراشه متفاوت عرضه خواهد شد. قبلا شایعه شده بود که آنر ۹۰ جی‌تی و آنر X50 جی‌تی به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهند شد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود آنر در طی روزهای پیش رو اطلاعات جدیدی از گوشی‌های موردانتظار خود را در اختیار کاربران قرار دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید