خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE همچنان صدرنشین لیست ۱۰ گوشی میان‌رده قدرتمند آنتوتو است

ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE همچنان صدرنشین لیست ۱۰ گوشی میان‌رده قدرتمند آنتوتو است

آنتوتو به تازگی لیست ۱۰ گوشی میان‌رده قدرتمند بازار در ماه نوامبر را منتشر کرده که خبر از تصاحب بازار توسط تراشه‌های مدیاتک می‌دهد.
۱۲ آذر ۱۴۰۲

روز گذشته، آنتوتو لیست ۱۰ گوشی قدرتمند پرچمدار ماه نوامبر سال گذشته میلادی را در اختیار کاربران قرار داد که صدرنشین آن گوشی مخصوص بازی رد مجیک ۹ پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است. در رده دوم این لیست گوشی ویوو X100 جای گرفته که به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنتوتو لیست ۱۰ گوشی میان‌رده قدرتمند بازار در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ را نیز به اشتراک گذاشته که حاوی نمایندگانی از برندهای ریلمی،‌ شیائومی و ویوو است. در این رابطه، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE همچنان قدرتمندترین گوشی بنچمارک آنتوتو در دسته گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود. لیست ۱۰ گوشی میان‌رده قدرتمند آنتوتو به قرار زیر است:

image
  • ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE (اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو): امتیاز ۱٬۱۶۶٬۳۳۴
  • ردمی نوت ۱۲ توربو (اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو): امتیاز ۱٬۱۵۶٬۹۲۶
  • اوپو رینو ۱۱ 5G (دایمنسیتی ۸۲۰۰): امتیاز ۱٬۰۲۱٬۷۲۴
  • IQOO Z8 (دایمنسیتی ۸۲۰۰): امتیاز ۹۶۶٬۵۱۳
  • IQOO Neo 7SE (دایمنسیتی ۸۲۰۰): امتیاز ۹۵۵٬۰۹۱
  • ویوو S17 پرو (دایمنسیتی ۸۲۰۰): امتیاز ۹۵۰٬۹۸۱
  • ردمی نوت 12T پرو (دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا): امتیاز ۹۰۲٬۸۰۵
  • شیائومی سیوی ۳ (دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا): امتیاز ۸۹۶٬۵۱۴
  • ردمی K60E (دایمنسیتی ۸۲۰۰): امتیاز ۸۹۵٬۳۴۲
  • وان پلاس Ace Racing Edition‌ (دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس): امتیاز ۸۹۲٬۲۳۲

برای دومین ماه متوالی، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE جایگاه نخست لیست قدرتمندترین گوشی میان‌رده بنچمارک آنتوتو را به خود اختصاص داده است. در رده دوم نیز ردمی نوت ۱۲ توربو جای گرفته که امتیاز آن تفاوت جزئی با نماینده ریلمی دارد. هر دوی این گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو مجهز هستند

image

دیگر گوشی‌های حاضر در لیست همگی از تراشه‌های شرکت مدیاتک بهره می‌برند که نشان می‌دهد تولیدکنندگان برای توسعه دستگاه‌های میان‌رده خود اعتماد بیشتری به سخت‌افزارهای غول تراشه‌سازی تایوانی دارند. البته تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو قدرت بیشتری در مقایسه با تراشه‌های مدیاتک داشته است.

بیشتر گوشی‌های لیست آنتوتو از تراشه دایمنستی ۸۲۰۰ بهره می‌برند در حالی که دستگاه‌هایی مانند ردمی نوت 12T پرو و شیائومی سیوی ۳ با تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا همراه شده‌اند. وان پلاس Ace Racing Edition نیز که در رده دهم ایستاده به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس مجهز شده است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار داریم با عرضه گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۷ نسل سه و دایمنسیتی ۸۳۰۰، تغییراتی در لیست گوشی‌های میان‌رده آنتوتو برای ماه دسامبر سال جاری میلادی ایجاد شود. برای مثال، آنر ۱۰۰ که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه بهره می‌برد در حال حاضر روانه بازار شده است. از سوی دیگر، ردمی K70E که به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز است نیز با فروش بسیار موفقی مواجه شده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید