خانهاخبار
سری ردمی K70 رکوردشکنی کرد؛ فروش ۶۰۰ هزار واحدی در ۵ دقیقه!

سری ردمی K70 رکوردشکنی کرد؛ فروش ۶۰۰ هزار واحدی در ۵ دقیقه!

نسل جدید گوشی‌های بالارده ردمی بهترین فروش تاریخ سری K‌ را رقم زده است.
۱۱ آذر ۱۴۰۲

دو روز پیش، شیائومی از سری ردمی K70 رونمایی کرد که شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E می‌شود. گوشی‌های جدید ردمی در عین بهره‌مندی از مشخصات فنی قابل توجه از برچسب قیمتی مقرون به صرفه‌ای بهره می‌برند. حالا سری ردمی K70 در اولین روز فروش خود به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده و در عرض تنها ۵ دقیقه فروش بیش از ۶۰۰ هزار واحدی را به خود اختصاص داده است.

image

در طی اولین مرحله از فرآیند فروش، سری ردمی K70 در عرض ۵ دقیقه از فروش ۶۰۰ هزار واحدی عبور کرده و یک رکورد جدید را به نام خود زده است. در مقایسه با نسل قبلی یعنی سری ردمی K60 که در دسامبر سال گذشته معرفی شد، حجم فروش گوشی‌های جدید ردمی ۲ برابر شده و رشد قابل توجهی را ثبت کرده است.

وانگ تنگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی برند ردمی، اعلام کرده که با این آمار استثنایی، سری ردمی K70 بهترین و موفق‌ترین میزان فروش تاریخ سری K را رقم زده است. عملکرد درخشان سری ردمی K70 نشان داد که کاربران همچنان توجه ویژه‌ای به گوشی بالارده برند ردمی دارند.

قیمت سری ردمی K70

ردمی K70e که اولین گوشی بازار با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا محسوب می‌شود با قیمت پایه ۱۹۹۹ یوآن (۲۸۲ دلار) برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. کانفیگ بالارده رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی این گوشی با قیمت ۲۵۹۹ یوآن (۳۶۶ دلار) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

image

ردمی K70 که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز است برای کانفیگ پایه رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۲ دلار)‌ را به همراه دارد. کانفیگ قدرتمند رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی آن نیز با قیمت ۳۳۹۹ یوآن (۴۶۵ دلار) به فروش می‌رسد. از سوی دیگر،‌ ردمی K70 پرو که ارزان‌ترین پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه به شمار می‌رود در کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی از قیمت ۳۲۹۹ یوآن بهره می‌برد.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های غیر رسمی، پوکو X6 پرو به عنوان نسخه ری‌برندشده ردمی K70E روانه بازارهای جهانی می‌شود. به علاوه، شایعه شده که ردمی K70 پرو نیز تحت نام پوکو F5 پرو برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید