خانهاخبار
گواهی FCC عرضه گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس در نسخه اسنپدراگون را تایید می‌کند

گواهی FCC عرضه گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس در نسخه اسنپدراگون را تایید می‌کند

اطلاعات موجود در گواهی FCC خبر از تراشه کوالکام برای نسخه‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس ۲۴ می‌دهند.
۱۰ آذر ۱۴۰۲

تا به امروز، گزارش‌های مختلفی پیرامون نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ منتشر شده که بخش بزرگی از مشخصات فنی آن را در دسترس کاربران قرار داده‌اند. حالا به تازگی نیز پرچمدارهای موردانتظار سامسونگ در یک گواهی معتبر لیست شده‌اند که جزئیات جدیدی از آن‌ها را فاش کرده است.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سری گلکسی اس ۲۴ در پایگاه اطلاعاتی گواهی FCC ثبت شده که شامل هر سه مدل گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود. در این رابطه، نسخه استاندارد سری با شناسه‌های SM-S921U و SM-S921B لیست شده در حالی که مدل پلاس از شناسه‌های SM-S926B و SM-S926U بهره می‌برد. گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز با شناسه‌های SM-S928U و SM-S928B در گواهی FCC ثبت شده است.

image

بررسی دقیق اسناد موجود در گواهی FCC اطلاعات جدیدی از سری گلکسی اس ۲۴ را مشخص می‌سازد. برای مثال، مدارک ثبت‌شده در این گواهی نشان می‌دهند که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس به مودم کوالکام و فناوری Smart Transmit مجهز خواهند شد. با توجه به این موضوع، دیگر می‌توان به طور قطع گفت که برخی از مدل‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اسنپدرگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهند شد.

image

در طی چند ماه گذشته، شایعات بسیاری پیرامون تراشه به کار رفته در مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس ۲۴ فاش شده بود. در این راستا، یک شایعه ادعا کرده بود که تمامی مدل‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس تنها در یک نسخه تراشه اگزینوس معرفی می‌شوند. از سوی دیگر، یک نشریه کره‌ای اذعان داشته که تنها نسخه بازار آمریکای شمالی این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون بهره می‌برند و دیگر بازارها مدل اگزینوسی را دریافت خواهند کرد.

حالا با استناد به این گزارش جدید، لیست FCC تایید می‌کند که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس قطعا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه برای بازار ایالات متحده عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز به مانند برادرهای کوچک‌تر خود با مودم کوالکام و فناوری Smart Transmit ثبت شده است. شایعات نیز ادعا کرده‌اند که نسخه پرمیوم سری گلکسی اس ۲۴ تنها در یک نسخه اسنپدراگون برای همه بازار عرضه می‌شود.

image

دیگر اطلاعات قرار گرفته در FCC

این گواهی همچنین تایید می‌کند که گلکسی اس ۲۴ از بلوتوث نسخه ۵٫۳، وای‌فای 6E و شارژ معکوس پشتیبانی خواهد کرد. البته این گوشی فاقد فناوری باند فوق عریض (UWB) است. گلکسی اس ۲۴ پلاس اما علاوه بر قابلیت‌های مذکور برای نسخه استاندارد سری، از ویژگی UWB نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق لیست FCC، گلکسی اس ۲۴ اولترا به فناوری شارژ معکوس، قابلیت UWB و وای‌فای ۷ مجهز خواهد بود. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به نسخه بلوتوث این گوشی در گواهی FCC نشده است. شایان ذکر است که قلم هوشمند اس پن نیز همراه با گلکسی اس ۲۴ اولترا در FCC لیست شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ احتمالا در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید