خانهاخبار
موفقیت چشمگیر ریلمی؛ این برند تا به امروز ۲۰۰ میلیون گوشی فروخته است

موفقیت چشمگیر ریلمی؛ این برند تا به امروز ۲۰۰ میلیون گوشی فروخته است

ریلمی امروز اعلام کرد که در طی پنج سال حضور خود در بازار، بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی عرضه کرده است.
۷ آذر ۱۴۰۲

اوپو در سال ۲۰۱۸ و با عرضه گوشی ریلمی ۱، رسما برند ریلمی را به بازار و کاربران معرفی کرد. از آن زمان تا به امروز، این برند به حیات خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه داده و به عنوان یک برند نیمه‌مستقل به فعالیت پرداخته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی به تازگی اعلام کرده که به موفقیت چشمگیری در بازار دست پیدا کرده است.

image

مدیرعامل ریلمی، آقای اسکای لی، امروز اعلام کرد که این برند موفق شده در طی پنج سال، بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی بفروشد. با یک حساب و کتاب ساده، می‌توان ادعا کرد که ریلمی به طور میانگین هر ساله بیش از ۴۰ میلیون گوشی روانه بازار کرده است. البته این برند در سال اول حضور خود در بازار (بازه سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۱۹) تنها ۱۷ میلیون گوشی عرضه کرد.

ریلمی به دلیل عرضه محصولاتی مقرون به صرفه که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برند از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است. یکی از گوشی‌های این برند که برای بازارهای مختلف عرضه شده ریلمی ۱۱ پرو است که قابلیت‌های برجسته‌ای مانند نمایشگر باکیفیت، طراحی جذاب و شارژ سریع را با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

image

ریلمی ۱۱ پرو

با فروش ۲۰۰ میلیون گوشی، حالا ریلمی در رده پنجم لیست برندهای برجسته بازار از حیث عرضه ۲۰۰ میلیون گوشی قرار گرفته است. در رده اول و دوم این لیست دو برند اپل و سامسونگ جای گرفته‌اند. از سوی دیگرجایگاه سوم و چهارم نیز در اختیار برندهای هواوی و ویوو است.

در نهایت باید اشاره کرد که خانواده گوشی‌های ریلمی ۱۱ فروش بسیار موفقی را تجربه کرده‌اند. البته ریلمی قصد دارد به زودی از یک گوشی پرچمدار پرمیوم به نام ریلمی جی‌تی ۵ پرو رونمایی کند که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز است. ریلمی همچنین ادعا کرده که این پرچمدار از یک سیستم دوربین قدرتمند بهره خواهد برد که با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 برای سنسور تله‌فوتو همراه می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید