خانهاخبار
بروزرسانی One UI 6.0 برای گلکسی A34 عرضه شد

بروزرسانی One UI 6.0 برای گلکسی A34 عرضه شد

میان‌رده مقرون به صرفه سامسونگ گوشی بعدی این برند در لیست دریافت بروزرسانی اندروید ۱۴ است.
۳ آذر ۱۴۰۲

عرضه بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ در طی چند روز گذشته سرعت خوبی پیدا کرده و سامسونگ این بروزرسانی موردانتظار را برای دستگاه‌های زیادی در دسترس قرار داده است. بروزرسانی One UI 6.0 تا به امروز برای گوشی‌هایی مانند سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۲، گلکسی A54، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ عرضه شده است.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی اندروید ۱۴ امروز برای دیگر میان‌رده سامسونگ موسوم به گلکسی A34 نیز در دسترس قرار گرفته است.

image

در حال حاضر، بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 در اختیار کاربران حاضر در حوزه اروپا قرار گرفته است. در این راستا، بروزرسانی مذکور در کشورهای اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان و انگلستان عرضه شده است. بروزرسانی جدید گلکسی A34 از شناسه A346BXXU4BWK2 بهره می‌برد و همچنین با پچ امنیتی ماه نوامبر همراه شده است.

به مانند همیشه، بروزرسانی‌‌های سامسونگ به طور تدریجی برای مناطق مختلف عرضه می‌شود. در این راستا، انتظار می‌رود بروزرسانی One UI 6.0 و اندروید ۱۴ در طی روزهای پیش رو برای نسخه‌های گلکسی A34 در دسترس قرار بگیرد. در صورت نصب دستی بروزرسانی مدنظر، کاربران می‌توانند از مسیر تنطیمات و بروزرسانی نرم‌افزار اقدام به دانلود بروزرسانی اندروید ۱۴ بکنند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید