خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ احتمالا در ماه ژانویه سال آینده معرفی می‌شود

وان پلاس ۱۲ احتمالا در ماه ژانویه سال آینده معرفی می‌شود

پرچمدار وان پلاس احتمالا یک ماه بعد از معرفی برای بازار چین، روانه بازارهای جهانی می‌شود.
۱ آذر ۱۴۰۲

وان پلاس در تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آذر) و با معرفی پرچمدار جدید خود موسوم به وان پلاس ۱۲، دهمین سالگرد تاسیس برند خود را جشن خواهد گرفت. حالا به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد یک ماه بعد و در ژانویه سال ۲۰۲۴ پرچمدار خود را برای بازارهای جهانی عرضه کند. این ادعا را یکی افشاگران برجسته دنیای فناوری به نام Max Jambor مطرح کرده که سابقه خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات وان پلاس دارد.

image

این افشاگر در گزارش خود به عبارت «سری وان پلاس ۱۲» اشاره کرده که نشان می‌دهد در رویداد معرفی وان پلاس ۱۲ باید منتظر عرضه یک نسخه از این پرچمدار باشیم. امکان دارد این گوشی مرموز همان وان پلاس 12R‌ باشد که نسخه ارزان‌تر وان پلاس ۱۲ محسوب می‌شود.

طبق گزارش‌های قبلی، وان پلاس ۱۲ احتمالا به نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LTPO مجهز خواهد بود که توسط شرکت BOE توسعه داده شده و قادر است به نرخ روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. شایعه شده وان پلاس ۱۲ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دولایه Lytia 808 سونی، سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد و با شارژ ۱۰۰ واتی همراه می‌شود. از سوی دیگر، وان پلاس 12R نیز احتمالا از اسنپدراگون ۸ نسل دو، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و شارژ ۱۰۰ واتی بهره خواهد برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید