خانهاخبار
تصاویر جدید گلکسی Fit 3 رنگ‌بندی و جزئيات دقیق‌تری از آن را نشان می‌دهند

تصاویر جدید گلکسی Fit 3 رنگ‌بندی و جزئيات دقیق‌تری از آن را نشان می‌دهند

چندی پیش یک گزارش ادعا کرد که سامسونگ در حال توسعه یک دستبند هوشمند است که احتمالا سال آینده معرفی می‌شود.
۲۸ آبان ۱۴۰۲

سال گذشته، شایعه‌ای در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۳ از یک دستبند هوشمند جدید به نام گلکسی فیت ۳ (Fit 3) رونمایی خواهد کرد. با این وجود، سال ۲۰۲۳ از راه رسید و غول فناوری کره از هیچ دستبندی رونمایی نکرد. هفته گذشته اما رندرهای جدیدی از گلکسی فیت ۳ فاش شد که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهند.

اخیرا نیز ظاهرا یک مقام رسمی سامسونگ ادعا کرده که گلکسی فیت ۳ در سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر جدیدی از دستبند سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته که رنگ‌بندی و جزئيات بیشتری از طراحی آن را نشان می‌دهند.

image

همانطور که در این تصاویر می‌بینیم، گلکسی فیت ۳ در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد. همچنین طراحی موجود در این تصاویر با آنچه در رندرهای قبلی دیده‌ایم به طور کامل مطابقت دارد. در نتیجه، انتظار داریم طراحی نهایی گلکسی فیت ۳ مشابه همین تصاویر باشد.

گلکسی فیت ۳ به نمایشگر مستطیلی‌شکل مجهز خواهد شد که در مقایسه با گلکسی فیت ۲، از اندازه بزرگ‌تری بهره می‌برد. در سمت راست بدنه دستگاه نیز شاهد یک دکمه فیزیکی و میکروفون هستیم. دستبند هوشمند سامسونگ با بندهای سیلیکونی همراه می‌شود و از اکثر قابلیت‌های سلامتی و ورزشی معمول مانند پایشگر خواب، پایشگر ضربان قلب و قدم‌شمار پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات، گلکسی فیت ۳ از سیستم عامل WearOS بهره خواهد برد که می‌تواند امکانات مشابه یک ساعت هوشمند را برای کاربران به ارمغان بیاورد. البته ظاهرا بهبود‌های گلکسی فیت ۳ (نمایشگر بزرگ‌تر و سیستم عامل جدید) چندان ارزان‌ نیز نیست و گزارشی اذعان داشته که این دستبند با قیمت ۷۷ دلاری به فروش می‌رسد. برای مقایسه، گلکسی فیت ۲ در سال ۲۰۲۲ با قیمت ۳۸ دلار عرضه شد. در این راستا، گلکسی فیت ۳ با افزایش قیمتی ۲ برابری همراه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید