خانهاخبار
سامسونگ همه را ناامید کرد؛ هیچ خبری از گوشی تاشو میان‌رده نخواهد بود!

سامسونگ همه را ناامید کرد؛ هیچ خبری از گوشی تاشو میان‌رده نخواهد بود!

یکی از سخنگویان برند سامسونگ به تازگی اعلام کرده که غول فناوری کره هیچ قصدی برای عرضه گوشی‌ تاشو ارزان‌قیمت ندارد.
۲۴ آبان ۱۴۰۲

هفته گذشته، گزارشی ادعا کرد که سامسونگ در فکر توسعه و عرضه یک گوشی تاشو میان‌رده در سال ۲۰۲۴ است. طبق این گزارش، این گوشی موردانتظار با قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

حالا یکی از سخنگویان برند سامسونگ در مصاحبه‌ای که با نشریه کره‌ای Korea JoongAng Daily داشته ادعای مطرح‌شده در گزارش مذکور را رد کرده است. این مقام رسمی برند کره‌ای ضمن بی‌اساس خواندن شایعات قبلی اعلام کرد که سامسونگ هیچ قصدی برای توسعه و عرضه گوشی تاشو میان‌رده ندارد.

image

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد همچنان نباید منتظر گوشی تاشو اقتصادی از سوی سامسونگ باشیم و غول فناوری کره‌ای حتی در آینده‌ای نزدیک نیز گوشی تاشو میان‌رده روانه بازار نخواهد کرد. ارزان‌ترین گوشی‌های تاشویی که سامسونگ در حال حاضر تولید می‌کند به سری گلکسی زد فلیپ تعلق دارند. در این راستا، گلکسی زد فلیپ ۵ با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری به فروش می‌رسد که برای کاربران با بودجه محدود بسیار گران به شمار می‌رود.

در این مصاحبه همچنین اشاره‌ای به ایده تولید نسخه FE خانواده گلکسی زد نیز شد. همانطور که می‌دانیم، محصولات سری FE ویژگی‌های اصلی یک دستگاه پرچمدار را به ارث می‌برند ولی برای کاهش قیمت نهایی، از برخی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژه بی‌بهره می‌مانند. جدیدترین عضو خانواده FE نسخه ارزان سری گلکسی اس ۲۳ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE است. زمانی که پیرامون نسخه FE سری گلکسی زد سوال شد، سخنگوی سامسونگ تنها اذعان کرد که هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

در نهایت باید اشاره کرد که سال آینده نیز گوشی‌های تاشو سامسونگ با برچسب قیمتی گرانی روانه بازار خواهند شد. البته با گذشت زمان، قیمت گوشی‌های تاشو نیز کاهش پیدا می‌کند ولی قطعا در سال آینده هیچ خبری از گوشی‌ تاشو ارزانی از برند سامسونگ نخواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۸/۲۴
اپل و سامسونگ هر قدمی را که به موجب آن، خدا و پیغمبر خوشنود بشوند، برنمی‌دارند
? ❌

پیشنهاد سردبیر