خانهاخبار
گلکسی A25 در رندرهای رسمی دیده شد

گلکسی A25 در رندرهای رسمی دیده شد

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.
۱۷ آبان ۱۴۰۲

نخستین رندرهای گوشی میان‌رده اقتصادی سامسونگ موسوم به گلکسی A25 در ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا اما روز گذشته، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شد که علاوه بر طراحی کلی، رنگ‌بندی آن را نیز نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این تصاویر فاش‌شده رندرهای رسمی گلکسی A25 باشند که توسط سامسونگ تولید شده‌اند.

همانطور که در رندرها مشخص است، میان‌رده سامسونگ در پنل پشتی خود میزبان سه لنز دوربین خواهد بود که به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. نمایشگر دستگاه نیز در خود ناچ قطره‌ای را جای داده که برای یک گوشی مقرون به صرفه طراحی مرسومی به شمار می‌رود. حاشیه‌های صفحه نمایش نیز نسبتا زیاد است.

گزارش شده که گلکسی A25 در چهار رنگ مشکی، آبی روشن، سبز لیمویی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. ابعاد گوشی برابر با ۱۶۲ در ۷۷٫۵ در ۸٫۳ میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، گلکسی A25 احتمالا به نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی و سنسور اثرانگشت ادغام‌شده با دکمه پاور مجهز خواهد شد.

شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی A25 با دوربین اصلی مشابه نسل قبلی یعنی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. از سوی دیگر، دوربین سلفی دستگاه نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود که قبلا آن را در گوشی گلکسی A24 دیده‌ایم. این گوشی همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد و با اندروید ۱۴ برپایه رابط کاربری One UI 6.0 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا گلکسی A25 با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. با توجه به انتشار رندرهای ظاهرا رسمی دستگاه، انتظار می‌رود گلکسی A25 به زودی معرفی می‌شود. البته ناگفته نماند که اگر سامسونگ قصد عرضه این گوشی با اندروید ۱۴ را داشته باشد، نباید امسال منتظر گلکسی A25 باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید