خانهاخبار
پرچمدار بعدی اوپو با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ عرضه می‌شود

پرچمدار بعدی اوپو با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ عرضه می‌شود

اوپو به تازگی تایید کرده که یکی از مدل‌های سری فایند X7 به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز و در تاریخ ۲۲ آبان رونمایی خواهد شد.
۱۶ آبان ۱۴۰۲

روز گذشته، برند مدیاتک به طور رسمی از نسل جدید تراشه پرچمدار خود موسوم به دایمنسیتی ۹۳۰۰ رونمایی کرد. در این راستا، پرچمدار جدید ویوو یعنی ویوو X100 که در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) معرفی می‌شود به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ روانه بازار می‌شود.

حالا اما تنها یک روز پس از معرفی این تراشه قدرتمند، اوپو امروز تایید کرد که پرچمدار نسل بعدی این برند به دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز خواهد شد. در این رابطه، به نظر می‌رسد نسخه استاندارد سری اوپو فایند X7 که با نام فایند X7 شناخته می‌شود از تراشه پرچمدار مدیاتک استفاده خواهد کرد. گفته شده که اوپو فایند X7 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود.

image

سری اوپو فایند X7 به عنوان نسخه نسل جدید گوشی‌های اوپو فایند X6 و فایند X6 پرو عرضه خواهد شد. برای مقایسه، پرچمدارهای حال حاضر غول فناوری چینی به ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۹۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برند. سری اوپو فایند X7 نیز شامل دو مدل فایند X7 و فایند X7 پرو خواهد بود.

اخیرا، یک گوشی متعلق به برند اوپو با شناسه مدل PHZ110 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. این گوشی با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ثبت شده بود. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، دستگاه اوپو به ترتیب امتیازهای ۲۱۳۹ و ۷۱۱۰ را کسب کرده بود. حالا با توجه اطلاعیه رسمی اوپو، ظاهرا گوشی PHZ110 همان اوپو فایند X7 است.

image

اوپو فایند X6 پرو

از سوی دیگر، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که اوپو فایند X7 پرو نیز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. همچنین اخیرا شایعه‌ای اذعان داشت که نسخه پرو سری فایند X7 به همراه ویوو X100 پرو پلاس و شیائومی ۱۴ اولترا از سنسور ۱ اینچی LYT-900 بهره خواهند برد.

در نهایت باید اشاره کرد که چند ماه پیش، گزارشی ادعا کرد که اوپو فایند X7 پرو با بهبودهای فنی گسترده‌ای مانند طراحی جدید در مقایسه با فایند X6 پرو همراه خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، شایعه‌ شده که پرچمدار موردانتظار اوپو از نمایشگر 2K، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری حجیم با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم بهره خواهد برد.

سیستم دوربین اوپو فایند X7 پرو احتمالا شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی LYT-700 و سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-700 خواهد بود. پرچمدار اوپو با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت به فروش خواهد رسید.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید