خانهاخبار
مدیرعامل کوالکام عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوسی را تایید کرد

مدیرعامل کوالکام عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوسی را تایید کرد

برخلاف استراتژی فعلی سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس روانه بازار می‌شود.
۱۲ آبان ۱۴۰۲

برای چند ماه گذشته، شایعات ضد و نقیضی پیرامون تراشه‌های به کار رفته در نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ در دسترس قرار گرفته است. در ابتدا، تصور می‌شد که سامسونگ به مانند سری گلکسی اس ۲۳ پرچمدار‌های موردانتظار خود را نیز تنها در یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهد شد.

image

گزارش دیگر ضمن رد شایعه قبلی ادعا کرد که نسخه استاندارد سری گلکسی اس ۲۴ با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه خواهد شد و دو مدل پلاس و اولترا با نسخه اسنپدراگون همراه می‌شوند. چندی پیش نیز شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که گلکسی اس ۲۴ اولترا در یک نسخه اسنپدراگون به فروش می‌رسد در حالی که تراشه موجود در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس با توجه به بازار عرضه شده تعیین می‌شود. در این راستا، مدل‌های بازار ایالات متحده این دو گوشی نسخه اسنپدراگون را دریافت خواهند کرد در حالی که مدل اگزینوسی روانه دیگر بازارها می‌شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سند محکمی برای عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این رابطه، مدیرعامل شرکت کوالکام، کریستیانو آمون، به طور رسمی تایید کرد که برخی از مدل‌های سری گلکسی اس ۲۴ به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد.

image

آقای آمون در یک جلسه و ضمن اعلام خرسندی از همکاری با سامسونگ اذعان کرد که برند کوالکام سهم عمده‌ای از تراشه‌های به کار رفته در سری گلکسی اس ۲۴ را خواهد داشت. در واقع، مدیرعامل غول تراشه‌سازی به طور غیرمستقیم اشاره کرد که تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ تنها در برخی از مدل‌های نسل جدید پرچمدار سامسونگ به کار می‌رود.

شایان ذکر است که گفته‌های آقای آمون اولین اعلام رسمی یک مقام بلندمرتبه برای عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در دو مدل اسنپدراگون و اگزینوس به شمار می‌رود.

image

البته در حال حاضر، نحوه توزیع مدل‌های مختلف سری گلکسی اس ۲۴ نامشخص است. یکی از نکات مثبت استراتژی جدید سامسونگ عرضه گلکسی اس ۲۴ اولترا در یک نسخه اسنپدراگون ۸ نسل سه است چرا که همه کاربران فارغ مکانی که زندگی می‌کنند می‌توانند گوشی پرمیوم سامسونگ را با تراشه قدرتمند کوالکام خریداری نمایند.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ به احتمال زیاد در ماه ژانویه معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید