خانهاخبار
گلکسی A15 احتمالا با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهد رسید

گلکسی A15 احتمالا با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهد رسید

در حالی که مدت زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی A15 باقی مانده، افشاگری مشخصات فنی و قیمت این گوشی را فاش کرده است.
۹ آبان ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در حال ساخت و توسعه‌های مدل‌های جدید سری میان‌رده گلکسی A است که در طی ماه‌های پیش رو روانه بازار می‌شوند. در این راستا، یک شایعه اخیرا ادعا کرد که گلکسی A15 در دو مدل 4G و 5G برای بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. حالا اما گزارشی دیگر پیرامون این گوشی منتشر شده که برچسب قیمتی و بخشی از مشخصات فنی آن را فاش می‌سازد.

افشاگری شناخته‌شده به نام Parag Guglani با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده که گلکسی A15‌ به نمایشگر ۶٫۵ اینچ با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد بود. چندی پیش نیز یک شایعه اذعان داشت که گلکسی A15 به اولین مدل سری A1x بدل خواهد شد که با نمایشگر اولد همراه می‌شود. این افشاگر در ادامه ادعا کرده که نسخه 5G گلکسی A15 با قیمت ۱۴۹ دلاری عرضه می‌شود.

image

سیستم دوربین گلکسی A15 شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری و دو دوربین دیگر ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت که به احتمال زیاد در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای می‌گیرد.

گلکسی A15 همچین در دو کانفیگ حافظه رم ۴ و ۶ و حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد که البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. قلب تپنده گلکسی A15 تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌کند. محصول اقتصادی سامسونگ از سنسور اثرانگشت کنار بدنه بهره خواهد برد و در دو رنگ آبی و مشکی به فروش خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ، می‌دانیم که نسخه 4G‌ گلکسی A15 از تراشه هلیو G99، حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۳ بهره خواهد برد.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید