خانهاخبار
گوشی اوپو A79 به طور رسمی معرفی شد

گوشی اوپو A79 به طور رسمی معرفی شد

به تازگی شاهد رونمایی از محصول میان رده جدیدی توسط شرکت اوپو بودیم.
۷ آبان ۱۴۰۲

گوشی میان رده اوپو A79 که چندی پیش شاهد افشای مشخصات سخت افزاری آن بودیم؛ اکنون به صورت رسمی معرفی شده است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده کرده که توسط ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراهی می‌شود. پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD با ظرفیت حداکثر ۱ ترابایت نیز در این محصول وجود دارد.

image

 

اوپو A79 دارای نمایشگری ۶.۷۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر تراکسم پیکسلی معادل با ۳۹۱ پیکسل در اینچ و حداکثر میزان روشنایی ۶۸۰ نیتی را داشته و جهت مقاومت در برابر خط و خش و ضربات، شاهد استفاده از لایه حفاظتی پاندا گلس روی شیشه آن هستیم. به گفته اوپو، نمایشگر این محصول در در حین تابش مستقیم نور خورشید نیز عملکردی مثال زدنی دارد؛ البته با توجه به روشنایی ۶۸۰ نیتی این نمایشگر، نمی‌توان ادعای اوپو را چندان جدی تلقی کرد!

این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ آیزوسل JN1 استفاده کرده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی نیز درون پانچ هول قسمت میانی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

image

 

یکی از نقاط قوت این گوشی، به همراه داشتن گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار است. از جمله دیگر امکانات اوپو A79 می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی دکمه پاور، امکان اتصال به 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد. این محصول همچنین دارای اسپیکر‌های استریو با قابلیت خاصی به نام Ultra Volume Mode است که امکان افزایش حجم صدا تا حدود ۳۰۰ درصد را فراهم می‌کند.

اوپو A79 دارای یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و در رنگ‌های مشکی و سبز روانه بازار می‌شود. این گوشی با قیمتی معادل با ۱۹٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۴۰ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

 

درباره گوشی میان رده جدید شرکت اوپو چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، اوپو A79 ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید