خانهاخبار
تاریخ رونمایی از مک‌های جدید اپل تایید شد

تاریخ رونمایی از مک‌های جدید اپل تایید شد

اپل هفته آینده رویداد Scary Fast را برگزار خواهد کرد که احتمالا به معرفی مک‌های جدید اختصاص خواهد یافت.
۳ آبان ۱۴۰۲

اپل امروز به طور رسمی تایید کرد که در تاریخ ۳۰ اکتبر مصادف با ۹ آبان یک رویداد جدید را برگزار خواهد کرد. رویداد غول فناوری آمریکایی تنها یک روز قبل از جشن هالووین برگزار می‌شود و به همین دلیل، اپل نام این مراسم را «Scary Fast» گذاشته است. در این رویداد به احتمال بسیار زیاد شاهد رونمایی از مک‌های جدید خواهیم بود.

image

خبرنگار برجسته بلومبرگ و تحلیلگر محصولات اپل، مارک گرمن، اخیرا ادعا کرد که اپل در اواخر ماه اکتبر سال جاری یک رویداد برای رونمایی از مک‌های جدید را برگزار خواهد کرد. حالا اپل به طور رسمی این ادعا تایید کرده است. به نظر می‌رسد نام رویداد (Sacry Fast) اشاره‌ای به قدرت پردازشی قابل توجه تراشه M3 دارد که قرار است در مک‌های جدید به کار رود.

براساس شایعات قبلی، اپل احتمالا از نسخه جدید آی‌مک ۲۴ اینچی رونمایی خواهد کرد. به علاوه، نسل جدید سری مک بوک پرو نیز معرفی خواهد شد که شامل دو مدل ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی می‌شود. مطابق انتظار، کامپیوترهای جدید اپل با تراشه M3 همراه می‌شوند که از بهبود بزرگی در زمینه توان پردازشی بهره خواهد برد.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید