خانهاخبار
وان پلاس ۱۲ احتمالا روشن‌ترین نمایشگر بازار را در اختیار خواهد گرفت!

وان پلاس ۱۲ احتمالا روشن‌ترین نمایشگر بازار را در اختیار خواهد گرفت!

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که پرچمدار موردانتظار وان پلاس به نمایشگری از شرکت BOE مجهز خواهد شد که قادر است به روشنایی ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند.
۲۸ مهر ۱۴۰۲

دو برند وان پلاس و اوپو به تازگی اعلام کرده‌اند که همکاری گسترده‌ای را با شرکت چینی تولیدکننده نمایشگر BOE آغاز کرده‌اند. این دو تولیدکننده گوشی کنفرانس مطبوعاتی را در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) برگزار می‌کنند که در طی آن جزئیات جدیدی از این همکاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این رابطه، گزارش شده که پرچمدار موردانتظار وان پلاس یعنی وان پلاس ۱۲ به نمایشگر جدید و اختصاصی برند BOE مجهز خواهد شد.

image

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که یک گوشی جدید متعلق به برند وان پلاس از نمایشگر 2K بهره خواهد برد که قادر است به روشنایی چشمگیر ۳۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. در این راستا، انتظار می‌رود این گوشی جدید همان وان پلاس ۱۲ باشد.

شایعات اذعان داشته‌اند که نمایشگر جدید BOE در زمینه‌های دقت رنگ، روشنایی و محافظت از چشم عملکرد بهتری از پنل‌های امولد سامسونگ خواهد داشت. با توجه به همکاری بین اوپو و BOE، به نظر می‌رسد سری پرچمدار اوپو فایند X7 نیز با این نمایشگر جدید همراه شود.

افشاگر DCS در ادامه گزارش خود اعلام کرده که مدل‌های جدید خانواده وان پلاس Ace یعنی وان پلاس Ace 3، Ace 3V و Ace 3 پرو نیز از نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K و روشنایی ۳۰۰۰ نیتی بهره خواهند برد. همچنین نمایشگر این گوشی‌ها احتمالا از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی خواهد کرد.

image

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۲ از نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی با فناوری LTPO و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد. کانفیگ قدرتمند این گوشی شامل حافظه رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 خواهد بود. قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که انرژی خود را از باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم دریافت می‌کند.

در بخش قابلیت‌های دوربین، وان پلاس ۱۲ از سنسور 1/1.4 اینچی اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX966 با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.7 بهره خواهد برد. دوربین فوق عریض نیز در خود لنز ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 را در خود جای خواهد داد. سومین دوربین نیز سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که از گشودگی دیافراگم f/2.5 بهره می‌برد. وان پلاس ۱۲ در سه رنگ مشکی،‌ سبز و سفید به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید