خانهاخبار
هواوی در حال ساخت یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است

هواوی در حال ساخت یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که هواوی قصد دارد یک گوشی تاشو مقرون به صرفه را روانه بازار کند.
۲۸ مهر ۱۴۰۲

تقریبا تمام برندهای چینی تولیدکننده گوشی هوشمند وارد بازار گوشی‌های تاشو شده‌اند و محصولات مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. حالا اما به نظر می‌رسد شرکت‌ها قصد دارند که در طی سال‌های آینده گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار کنند تا کاربران بیشتری شانس استفاده از این دستگاه‌های خاص را داشته باشند.

هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ از یک گوشی تاشو فلیپ موسوم به Pocket S flip رونمایی کرد که محصولی مقرون به صرفه به شمار می‌رود. این گوشی با قیمت تقریبی ۸۳۰ یورویی در اختیار کاربران قرار گرفت. بعد از هواوی، موتورولا نیز با معرفی گوشی تاشو فلیپ موتو ریزر ۲۰۲۳ بازار گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه را داغ‌تر کرد.

image

هواوی Pocket S

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر برجسته به نام Revegnus ادعا کرده که هواوی در حال ساخت و توسعه یک گوشی تاشو جدید با برچسب قیمتی اقتصادی است. این افشاگر همچنین زمان رونمایی و قیمت احتمالی گوشی موردانتظار هواوی را فاش کرده است.

طبق آنچه Revegnus می‌گوید، گوشی تاشو مقرون به صرفه هواوی تحت نام تجاری P Pocket روانه بازار خواهد شد. در این راستا، دستگاه جدید غول فناوری چینی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد و با قیمت ۷۳۵ دلاری یا پایین‌تر به فروش خواهد رسید. البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی برای بازار جهانی نیز دسترس قرار خواهد گرفت و یا تنها به بازار چین محدود خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی جدید هواوی به مانند هواوی Pocket S در رنگ‌های مختلفی عرضه شود.

افشاگر Revegnus در ادامه گزارش خود اعلام کرد که سامسونگ نیز در حال توسعه یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است. این افشاگر در ماه اوت سال جاری میلادی نیز ادعای مشابهی را مطرح کرد و گفت که این گوشی سامسونگ با نام گلکسی Z FE عرضه می‌شود. گزارش شده که گوشی تاشو ارزان‌قیمت سامسونگ همراه با گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید