خانهاخبار
امکان گذاشتن استوری در توییچ در اختیار استریمرها قرار گرفت

امکان گذاشتن استوری در توییچ در اختیار استریمرها قرار گرفت

تازه‌ترین شبکه اجتماعی که به قابلیت استوری مجهز شده توییچ است که حالا این امکان را در اختیار استریمرها قرار داده.
۲۵ مهر ۱۴۰۲

اپلیکیشن Twitch همزمان با سالگرد رویداد TwitchCon قابلیت جدیدی را در اختیار استریمرها گذاشته است. این ویژگی از امروز، درست ۳ روز پیش از رویداد TwitchCon ارائه شده است.

امکان گذاشتن استوری را به سختی می‌توان یک قابلیت جدید در نظر گرفت، چرا که در دنیای امروزی تقریبا هر اپلیکیشنی از آن بهره می‌برد. به گفته مسئولان توییچ، این ویژگی به این منظور اضافه شده تا به استریمرها کمک کند تا بازدیدکنندگان‌شان که آنلاین نیستند را به سمت این اپلیکیشن جذب کنند. در حقیقت این قابلیت برای تعامل بیشتر میان استریمرها و بازدیدکنندگان ارائه شده است. همچنین استریمرها می‌توانند از استوری برای آپدیت نگه‌داشتن بازدیدکنندگان خود در مورد تغییرات استفاده کنند. تصور کنید استریم شما به زودی پایان پیدا خواهد کرد؛ به این ترتیب به راحتی می‌توانید این موضوع را از طریق استوری به بازدیدکنندگان خود یادآوری کنید.

با اضافه شدن امکان گذاشتن استوری، شما آپشن‌های خوبی برای تولید محتوا دارید. به این ترتیب شما می‌توانید با اضافه کردن متن و تغییر فونت، رنگ و حتی جابجایی و تغییر سایز، محتوای خوبی را طراحی و ارائه کنید. همچنین امکان اضافه کردن استیکرهای متحرک برای جذاب‌تر کردن استوری‌ها در دسترس خواهد بود.

image

نکته جذاب ماجرا، اینجاست که استوری‌ها به مدت طولانی در دسترس نخواهند بود و می‌توانید روی آن‌ها به عنوان پست‌های کوتاهی برای جذب مخاطب حساب کنید. به گفته توییچ، در ابتدای امر امکان گذاشتن استوری تنها در اختیار پارتنرها و سیستم affiliate قرار می‌گیرد و هفته آینده، شاهد عرضه عمومی آن برای استریمرها خواهیم بود.

پارتنرها و کاربران سیستم affiliate همچنین برای دسترسی به این گزینه باید ظرف ۳۰ روز گذشته، یک استریم را به پایان رسانده باشند. به محض گذاشتن اولین استوری، کاربران در جریان قرار گرفته و همچنین امکان ایجاد تغییرات در سیستم نوتیفیکیشن‌ها برای‌شان مهیا خواهد بود. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند به این استوری‌ها ری‌اکشن نشان دهند.

استریمرهای خلاق می‌توانند با طراحی استوری‌هایی مخصوص افراد سابسکرایب کننده، کاربران را تشویق به این امر کنند. برای دسترسی به استوری‌ها، باید آخرین نسخه اپلیکیشن توییچ روی گوشی هوشمند شما نصب شده باشد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید