خانهاخبار
گارمین از ساعت‌های پریمیوم سری Marq Carbon رونمایی کرد

گارمین از ساعت‌های پریمیوم سری Marq Carbon رونمایی کرد

مجموعه جدید ساعت‌های هوشمند بالارده گارمین از مواد منحصر به فرد و مشخصات خاص برای هر مدل بهره می‌برند.
۲۴ مهر ۱۴۰۲

گارمین به تازگی سری ساعت‌های هوشمند مارک (نسل دو) خود را با مجموعه جدید «مارک کربن» گسترش داده است. این مجموعه از سه ساعت «Marq Athlete»، «Marq Commander» و «Marq Golfer» تشکیل شده است که همگی دارای ساختار منحصر به فرد فیبر کربن ذوب شده هستند که به گفته این شرکت ده‌ها سال است که در حال ساخت است.

image

فیبر کربن ذوب شده ماده‌ای سبک و با دوام است که گارمین می‌گوید ۶۲ درصد سبک‌تر از تیتانیوم است و در عین حال مقاومت سایشی بیشتری نیز دارد. این شامل ۱۳۰ لایه فیبر کربن است که در طول ساخت برای حفظ استحکام کششی بدنه چرخانده می‌شوند.

گارمین در مرحله بعد از گرما و فشار استفاده می‌کند تا بلوک را با شکل محفظه ساعت هماهنگ کند و لایه‌ها را خم کند تا با زوایای بند ساعت مطابقت داشته باشد. سپس این ماده با استفاده از یک برش الماس در طول چند ساعت ماشین کاری می‌شود تا اجزای سبک وزنی ایجاد شود که دارای یک الگوی مارپیچی منحصر به فرد است که در سراسر خود ماده اجرا می‌شود.

image

در سری جدید مارک کربن، قاب میانی و حاشیه آن از فیبر کربن ذوب شده ساخته شده‌اند، در حالی که دکمه‌ها، حلقه بیرونی قاب و قاب پشتی همگی از تیتانیوم درجه ۵ با روکش DLC مشکی ساخته شده است.

جدا از مواد جدید، مجموعه مارک کربن دارای مشخصات مشابه با سری استاندارد Marq 2 است. این بدان معناست که ساعت‌های هوشمند جدید دارای اندازه‌های ۴۶ میلی‌متری هستند که نمایشگرهای ۱٫۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل دارند. علاوه بر این، کالکشن مارک کربن برای حداکثر ۶ روز عمر باتری در حالت اسمارت واچ و ۲۱ روز با فعال کردن حالت ذخیره باتری رتبه‌بندی شده است.

image

با این حال ویژگی‌های خاصی نیز برای هر دستگاه در این مجموعه وجود دارد. به عنوان مثال مدل Marq Athlete همراه با سنجش ضربان قلب با بند سینه برای دقت بالاتر است. مدل Marq Golfer شامل سه سنسور ردیابی کلوپ «Approach CT10» است و مدل Marq Commander هم با دو بند عرضه می‌شود که یکی از نایلون بافته مشکی پوشیده شده و دیگری از لاستیک سیلیکونی سیاه ساخته شده است.

مجموعه مارک کربن از ۲۹۵۰ دلار برای نسخه Athlete شروع می‌شود. از طرف دیگر گارمین نسخه‌های Golfer و Commander را به ترتیب با قیمت‌های ۳۱۰۰ و ۳۲۰۰ دلار به فروش می‌رساند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات می‌توانید به وب سایت رسمی گارمین سر بزنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید