خانهاخبار
آپدیت اکتبر سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه شد

آپدیت اکتبر سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه شد

برطرف شدن مشکلات امنیتی مهمترین تغییر در این آپدیت به‌شمار می‌رود.
۱۹ مهر ۱۴۰۲

سامسونگ تهمیدات خود برای عرضه آپدیت ماه اکتبر را مدتی ‌است آغاز کرده است و به عنوان آخرین مدل در حال حاضر، حالا به سراغ Galaxy Z Flip 3 رفته است.

بر خلاف سایر محصولات، این آپدیت متأسفانه در کشور آمریکا در دسترس نیست. در صورت عرضه،‌ آخرین آپدیت امنیتی ماهانه (SMR) خواهد بود. چرا که این گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و به این ترتیب پشتیبانی نرم‌افزاری از آن پایان پیدا خواهد کرد. این بروزرسانی در حال حاضر در کشورهای کلمبیا، گواتمالا، پاناما، پرو و ترینیداد و توباگو ارائه شده و با شماره ساخت F711BXXS6FWI1 همراه است.

در طول هفته‌های آتی، این آپدیت در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. البته نباید انتظار اضافه شدن قابلیت جدیدی را داشته باشید و تنها لایه‌های امنیتی و محافظتی از دیوایس بیشتر و قوی‌تر خواهد شد. به گفته سامسونگ، ۴۶ ایراد امنیتی گلکسی زد فلیپ ۳ در این آپدیت رفع و رجوع شده است.

image

وجود ایرادات امنیتی، دست هکرها برای نفوذ به گوشی‌های هوشمند و محتوای آن‌ها را باز می‌گذارد. با نصب پچ امنیتی ماه اکتبر، می‌توانید امنیت دستگاه در مقابل نفوذ هکرها را بیش از پیش تأمین کنید.

اگر تا به حال از محصولات سامسونگ استفاده کرده باشید،‌ مطمئنا با پروسه ارائه آپدیت‌ها آشنا هستید. به محض دریافت نوتیفیکیشن بروزرسانی OTA، می‌توانید روی آن ضربه زده یا به قسمت Settings> Software update رفته و آپدیت جدید را دانلود و نصب کنید.

بروزرسانی اخیر همان طور که گفته شد، فاقد قابلیت جدیدی بوده و تنها ایرادات امنیتی رفع و رجوع خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر روی رابط کاربری One UI 6.0 که بر پایه اندروید ۱۴ توسعه یافته است، کار می‌کند و پس از سری اس ۲۳، برای محصولات با نمایشگر منعطف عرضه خواهد شد. این بروزرسانی در ماه جاری احتمالا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و دارندگان سایر محصولات، مدت زمان بیشتری باید منتظر بمانند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید