خانهاخبار
آپدیت جدید فرمور ایرپاد پرو ۲ عرضه شد

آپدیت جدید فرمور ایرپاد پرو ۲ عرضه شد

اپل با ارائه به‌روزرسانی جدید برای فرمور ایرپاد پرو ۲ برخی از مشکلات گزارش شده برای این محصول را رفع کرده است.
۱۹ مهر ۱۴۰۲

اگر از ایرپاد پرو ۲ استفاده می‌کنید،‌ممکن است مشکلاتی در حین استفاده برای شما پیش آمده باشد که این موضوع به دلیل وجود برخی باگ‌ها است. اپل با ارائه آپدیت جدیدی که به تازگی منتشر شده، این مشکلات را برطرف کرده است.

این آپدیت با شماره ساخت 6A303 همراه بوده و برای هر دو نسخه ایرپاد پرو ۲ که به همراه درگاه لایتنینگ یا USB-C ارائه شده، عرضه شده است. این بدان معناست که هر دو مدل از ایرپاد پروهای سری ۲ که در بازار برای خرید موجود هستند، از یک نسخه فرمور استفاده می‌کنند.

در چنج لاگ تغییرات، عبارت دیگری به جز رفع باگ‌ها و بهبود سایر ویژگی‌ها نوشته نشده است. این تغییرات در فواصل بسیار کوتاه انجام شده و از آن جا که تنها باگ‌های نرم‌افزاری رفع و رجوع می‌شوند، لذا شاهد تغییرات خاصی در پس‌زمینه نخواهیم بود.

شما می‌توانید نسخه ایرپادز پرو ۲ خود را با مراجعه به اپلیکیشن Settings و ضربه زدن روی نام ایرپاد خود در قسمت پایین بنر نام خود در ابتدای صفحه مشاهده کنید. برای آپدیت کردن ایرپاد هم کافی است این هدفون را به آیفون متصل کرده، کابل شارژ را به آن متصل کنید و درب کیس را یک بار باز و بسته کنید و اجازه دهید مراحل نصب به خودی خود انجام شود. در صورت خوب بودن سرعت اینترنت، انجام آپدیت در کمتر از ۵ دقیقه صورت می‌پذیرد.

image

البته بد نیست بدانید برای آپدیت، حتما نیاز به آیفون نداشته و در صورت استفاده از آیپد یا مک، این اتفاق باز هم روی خواهد داد. دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از ایرپاد استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به اپل استورها این کار را به سادگی انجام دهند.

آیا ایرپاد پرو شما در حال حاضر روی آخرین نسخه است؟ اگر در پروسه آپدیت فرمور با مشکلی مواجه شدید، سوالات خود را با ما در قسمت نظرات عنوان کنید. متخصصان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

عارف

۱۴۰۲/۹/۴
من هر وقت درب کیس ایرپادم را میبندم ارتباطش با گوشی قطع میشود برای اپدیت چکار باید بکنم

Ehsan

۱۴۰۲/۷/۲۵
سلام و عرض ادب ایرپاد پرو هم آپدیت می‌شود با تشکر

بهنام

۱۴۰۲/۷/۲۰
ایا فریمور کیس هم اپدیت میشود چون فریمور هدفون من اپدیت شده ولی کیس نه فریمور کیس رو 51.11.1موند

پیشنهاد سردبیر