خانهاخبار
مستند لیونل مسی را از سرویس اپل تی‌وی‌پلاس تماشا کنید

مستند لیونل مسی را از سرویس اپل تی‌وی‌پلاس تماشا کنید

علاقه‌مندان به ستاره آرژانتینی فوتبال حالا می‌توانند مستند لیونل مسی را که بصورت انحصاری از سرویس اپل تی‌وی‌پلاس پخش می‌شود تماشا کنند.
۱۹ مهر ۱۴۰۲

لیونل مسی این روزها به عنوان ستاره مستند جدید Messi Meets America که روی اپل تی‌وی‌پلاس به نمایش درآمده است، ایفای نقش می‌کند. این مستند سریالی به دلیل حضور مسی در لیگ Major League Soccer و باشگاه اینتر میامی پخش می‌شود.

مستند Messi Meets America شامل پشت صحنه‌هایی از حضور مسی در لیگ MLS است. حضور مسی در تیم اینتر میامی با گلی که در آخرین لحظات اولین بازی به ثمر رسید، همراه بود.

او همچنین تأثیر مثبتی روی لیگ MLS داشت و آمار مشاهده مسابقات فوتبال این باشگاه و فروش بلیت‌ها را نیز جابجا کرد. مرچ‌های مختلف برای این باشگاه هم به تازگی با فروش قابل ملاحظه‌ای همراه شده است.

سه قسمت ابتدایی مستند Messi Meets America هم اکنون در دسترس و قابل مشاهده است. سه قسمت بعدی، روی عملکرد مسی در مسابقات این فصل تمرکز داشته است که در حال تولید بوده و ظرف هفته‌های آتی، پخش خواهد شد.

image

چگونه مستند Messi Meets America را ببینم؟

شما می‌توانید با تهیه اشتراک اپل تی وی پلاس،‌این مستند را تماشا کنید. اگر اکانت اپل آیدی شما شارژ شده و مبلغی به اندازه فعال‌سازی اشتراک یک ماهه در آن وجود دارد، می‌توانید هم اینک یک دوره رایگان ۷ روزه را استفاده کرده و به تماشای این مستند مشغول شوید.

سرویس اپل تی وی پلاس از طریق اپلیکیشن Apple TV که روی آيفون،‌ آیپد،‌ مک، دستگاه اپل تی وی 4K، ستاپ باکس Roku، Amazon Fire Stick، پلی استیشن و ایکس‌باکس در دسترس است، قابل استفاده است. استفاده کنندگان از محصولات اندرویدی یا ویندوزی، می‌توانند از این سرویس از طریق نسخه وب به آدرس tv.apple.com استفاده کنند.

به وسیله اپلیکیشن اپل تی وی همچنین می‌توانید با خرید اشتراک MLS Season Pass، مسابقات این لیگ را به صورت زنده تماشا کنید. دو مستند دیگر که اتفاقات پیش از حضور مسی در لیگ MLS و اتفاقات حضور او در جام جهانی قطر را به نمایش می‌گذارد، در دست تولید بوده و اواخر سال جاری میلادی به نمایش گذاشته می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید