خانهاخبار
ویدیوی هندزآن وان پلاس اوپن جزئیات ابعاد و نمایشگر داخلی آن را نشان می‌دهد

ویدیوی هندزآن وان پلاس اوپن جزئیات ابعاد و نمایشگر داخلی آن را نشان می‌دهد

اولین گوشی وان پلاس با ضخامت مشابه رقیب اصلی خود یعنی گلکسی زد فولد ۵ عرضه خواهد شد.
۱۸ مهر ۱۴۰۲

اندکی پس از آن که مدیرعامل برند وان پلاس یعنی آقای پیت لائو اعلام کرد که وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 در واقع یک دستگاه مشابه هستند، اولین گوشی تاشو وان پلاس برای اولین بار در اختیار یک کانال یوتیوبی محبوب قرار گرفت و بخشی از جزئیات طراحی آن تایید شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک کانال یوتیوبی دیگر نیز ویدئویی از وان پلاس اوپن را به اشتراک گذاشته که ابعاد آن را با گوشی گلکسی زد فولد ۵ مقایسه می‌کند. به علاوه، در این ویدئو جدید جزئیات نمایشگر داخلی دستگاه نیز فاش شده است.

image

ویدئوی جدید وان پلاس اوپن توسط حساب یوتیوبی Jagat Review در دسترس قرار گرفته است. البته متاسفانه طراحی ماژول دوربین توسط یک محافظ مشکی‌رنگ پنهان شده و نمی‌توان درباره ظاهر آن اظهار نظر کرد. در ویدئوی قبلی این گوشی نیز سیستم دوربین دستگاه پنهان شده بود.

زمانی که وان پلاس اوپن در کنار گوشی گلکسی زد فولد ۵ قرار می‌گیرد، مشاهده می‌کنیم که محصول جدید وان پلاس از ضخامت مشابه رقیب خود بهره خواهد برد. البته ناگفته نماند که وان پلاس اوپن در حالت بازشده کمی عریض‌تر از نماینده سامسونگ است. جدا از جزئیات مربوط به ضخامت و ابعاد دستگاه، اطلاعات دیگری پیرامون ظاهر این گوشی در دسترس نیست.

ویژگی اصلی و قابل توجه وان پلاس اوپن به نمایشگر داخلی آن برمی‌گردد. زمانی که کاربر حاضر در ویدئو دو گوشی گلکسی زد فولد ۵ و وان پلاس اوپن را باز می‌کند، به نظر می‌رسد وان پلاس موفق شده که تاخوردگی نمایشگر محصول خود را به طرز چشمگیری کاهش دهد. برای مقایسه، تاخوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد ۵ کاملا مشاهده می‌شود.

شایان ذکر است که تاخوردگی اندک نمایشگر وان پلاس اوپن به لولای جدید آن مربوط می‌شود. در این رابطه، آقای لائو اعلام کرده که لولای وان پلاس اوپن / اوپو فایند N3 تا ۳۷ درصد کوچک‌تر از نسل قبلی (فایند N2) است. همچنین در لولای این گوشی‌ها به نسبت نسخه قبلی تا ۳۱ قطعه کمتر به کار رفته است.

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس اوپن به احتمال زیاد در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ اکتبر) معرفی خواهد شد. براساس شایعات قبلی، گوشی تاشو وان پلاس به نمایشگر داخلی ۷٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. انرژی موردنیاز وان پلاس اوپن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید