خانهاخبار
تبلت مقرون به صرفه سامسونگ نهایتا ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت!

تبلت مقرون به صرفه سامسونگ نهایتا ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت!

سامسونگ قصد دارد رقیبی جدی برای تبلت اقتصادی اپل روانه بازار کند.
۱۷ مهر ۱۴۰۲

در حالی که سامسونگ چند روز پیش با معرفی مدل‌های جدید تبلت خود با نام Galaxy S9 FE توجه جهانیان را به سمت خود جلب کرد، اما به نظر می‌رسد که این شرکت کره ای قصد دارد تا نسخه مقرون به صرفه تبلت‌های خود، یعنی Galaxy A9 و مدل پلاس آن را نیز روانه بازار کند. این دو محصول به تازگی روی نسخه گواتمالایی وب سایت سامسونگ و همچنین بخش اماراتی آمازون دیده شده‌اند.

از نظر سخت‌افزاری، گلکسی تب A9 با نمایشگر کوچکتر ۸.۷ اینچی و رزولوشن ۱۳۴۰ × ۸۰۰ پیکسلی همراه خواهد بود. ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن به حساب می‌آید و تراشه Helio G99 مدیاتک هم به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش خواهد کرد. این تبلت در دو نسخه وای فای و LTE طراحی و عرضه می‌گردد.

image

نسخه بزرگ‌تر، یعنی گلکسی تب A9 پلاس از نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ پیکسلی برخوردار خواهد بود. بر خلاف مدل کوچک‌تر، این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مکمل آن خواهند بود. همچنین صحبت‌هایی در مورد نسخه 5G در کنار مدل وای فای نیز شنیده می‌شود.

در حوزه قیمت و استراتژی ارزش‌گزاری، گلکسی A9 با قیمت ۱۹۰ دلاری روانه بازار خواهد شد و متأسفانه اطلاعاتی در مورد مدل پلاس آن در دسترس نیست. افرادی که به دنبال تبلت مقرون به صرف هستند، می‌توانند چشمان تیزبین خود را برای این عرضه این محصول به کار بیندازند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید